با پرسودترین کارت‌ های بازی همستر کامبت آشنا شوید
با پرسودترین کارت‌ های بازی همستر کامبت آشنا شوید

ظاهراً داستان و ماجرای سرگرمی‌های کلیکی تلگرامی و کسب امتیاز از این بازی‌ها به امید دریافت پاداش و کسب درآمد تمامی ندارد. نقطه آغازین این ماجراجویی جذاب و خاص با نات کوین بود و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها هم این شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر فروکش کند. در این بین یکی از بازی‌هایی که توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و به‌زودی هم به جمع اعضای شبکه بلاکچینی TON ملحق خواهد شد، همستر کامبت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزیاتو، تب ماین یا استخراج در این بازی شامل چندین بخش گوناگون است. این بخش دربرگیرنده چندین کارت در تب‌های مختلف مانند Market ،PR&Team ،Legal و Specials است. کاربر با استفاده از تمامی کارت‌ها می‌تواند فرایند استخراج را تسریع و آن را به شیوه‌ای خودکار انجام دهد.
در حقیقت سازندگان بازی به‌جای آنکه گیمرها را تشویق به استفاده از ابزارهایی مانند اوتوکلیکرها کنند یا در بطن بازی چیزی مانند ربات‌های کلیک‌کننده قرار دهند، با ایجاد کارت‌های گوناگون تلاش کرده‌اند شرایط متفاوتی را رقم بزنند. این کارت‌ها با محوریت معرفی بخش‌ها و سازوکار صرافی‌های ارز دیجیتال طراحی و ساخته شده‌اند. به این ترتیب علاوه بر آشنایی این بخش‌ها، بازی جذاب‌تری را هم پیش رو خواهید داشت و مثل سایر بازی‌های کلیکی قرار نیست حوصله‌تان سر برود.
در تصاویر زیر بهترین کارت‌های بازی همستر برای آپدیت و افزایش profit را به شما معرفی می کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]