کارت ۵ میلیونی همستر ۲۳ خرداد /  کارت کمبو همستر
کارت ۵ میلیونی همستر ۲۳ خرداد /  کارت کمبو همستر

کارت کمبو همستر۲۳ خرداد مشخص شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، کارت کمبو همستر ۲۳ خرداد مشخص شد.کارت های بازی روزانه همستر کامبت، به‌صورت سه علامت سؤال کنار هم نمایش داده می‌شود. در این قسمت باید سه کارت مشخص را از بین کارت‌های بازی پیدا کرده و در صورت موفقیت، ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سکه یا توکن پاداش می‌گیرید.
این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials باشند. در گروه‌های مربوط به این بازی در تلگرام یا کانال‌های مختلف، اغلب افرادی هستند که این سه کارت را زودتر از دیگران پیدا کرده و با بقیه به اشتراک می‌گذارند. بنابراین می‌توانید برای پیداکردن آنها از این منابع کمک بگیرید.
در صورتی که کارت درست را پیدا کنید، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود که روند پیشرفت شما در پیداکردن این کارت‌ها را به نمایش می‌گذارد. سه کارت روزانه همستر کامبت بعد از ۲۴ ساعت تغییر می‌کنند و کارت‌هایی جدید جایگزین آنها خواهد شد.
ضمناً ممکن است برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کمبو، نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با استفاده از لینک ریفرال خود به بازی دعوت کنید یا اینکه کارت دیگه را به‌روز (Update) کنید و به سطح مشخصی برسانید. برای نمونه، اگر زیر کارتی نوشته شده است «Influencers lvl ۵»، یعنی برای دریافت آن نیاز است کارت Influencers را پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا قفل آن کارت برای شما باز شود.
امروز مورخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳، سه کارت کامبو عبارتنداز:

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]