استقبال از معلم خصوصی «فیلیمومدرسه»؛ ۱۸۰۰ کلاس در یک ماه/ تهرانی‌ها رکورد زدند 
استقبال از معلم خصوصی «فیلیمومدرسه»؛ ۱۸۰۰ کلاس در یک ماه/ تهرانی‌ها رکورد زدند 

اپلیکیشن «فیلیمومدرسه» که اخیرا در جهت ارتقای سطح آموزش و تکمیل مسیر آموزشی خود، از قابلیت جدیدش به نام «معلم خصوصی» رونمایی کرده در کمتر از یکماه بیش از ۱۸۰۰ کلاس مجازی برگزار کرده است. 

به گزارش خبرآنلاین، سال‌هاست در سراسر جهان در کنار آموزش در مدارس، مراکز آنلاین کمک ویژه‌ای به آموزش دانش‌آموزان در ابعاد مختلف می‌کنند که ایران هم از این قاعده مستثنا نیست.
پلتفرم آموزشی «فیلیمومدرسه» که با هدف کمک برای ارتقای سطح آموزش به بازار آمد، امروز یکی از بزرگترین پلتفرم‌های آموزشی موجود است که با هزینه به صرفه در اختیار دانش آموزان ایرانی قرار گرفته است. همچنین این پلتفرم برای دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محروم رایگان است.
این پلتفرم در راستای تکمیل مسیر آموزش، در حساس‌ترین مقطع تحصیلی دانش‌آموزان و همزمان با شروع امتحانات ترم دوم از قابلیت جدیدی به نام «معلم خصوصی» رونمایی کرده که تا امروز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. معلم خصوصی از ۱۸ اردیبهشت که برای اولین بار به‌طور آزمایشی رونمایی شد، تا امروز بیش از ۱۸۰۰ کلاس مجازی با مدت زمان ۵۰ هزار دقیقه برگزار کرده است.
بنابراین گزارش، بیشترین تقاضای کلاس‌های مجازی معلم خصوصی «فیلیمومدرسه» برای دروس ریاضی، علوم و عربی بوده‌ و دانش‌آموزان تهرانی با سهم ۵۵ درصدی در استقبال از این قابلیت جدید پیشتاز بوده‌اند. «فیلیمومدرسه» تا امروز موفق به جذب بیش از ۱۸۰ هزار کاربر شده و برای تحقق شعار «تحول‌ و کیفی‌سازی آموزش» و «عدالت آموزشی» گام برداشته است.

۲۳۳۲۳۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]