موافقان وزیر پیشنهادی بهداشت| حوزه سلامت را سیاسی نکنیم؛ مگر از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برای وزرا تاییدیه نگرفته‌اند؟
موافقان وزیر پیشنهادی بهداشت| حوزه سلامت را سیاسی نکنیم؛ مگر از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برای وزرا تاییدیه نگرفته‌اند؟

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت در مجلس شورای اسلامی آغاز شد و نمایندگان موافق نظرات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صحن مجلس شروع شد.
محمدرضا ظفرقندی فوق تخصص جراحی عروق و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط مسعود پزشکیان به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.
مگر از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه تاییدیه نگرفته‌اند؟
به گزارش رسانه‌ها، رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت عنوان کرد: دکتر ظفرقندی را رئیس‌جمهوری معرفی کرده که خودش وزیر بهداشت و فوق تخصص جراحی قلب است و می‌فهمد. آقای ظفرقندی به مجلس می آید و حال حاضر خود را برای نمایندگان مجلس توضیح می دهد؛ اصل حال حاضر افراد است.
وی ادامه داد: جامعه پزشکی و نخبگان آقای ظفرقندی را تایید کردند. دکتر مرندی، خانم دستجردی و دکتر هاشمی ظفرقندی را تایید کردند. وزرای پیشنهادی مگر از مراجع امنیتی، وزرات اطلاعات و اطلاعات سپاه تاییدیه نگرفته‌اند؟
سنگدوینی تاکید کرد: همکاران عزیز قبول دارم و من از آقای دکتر ظفرقندی می‌خوهم که حتماً مسائل را بازگو بکنند. ولی همکاران عزیز بستر و حوزه سلامت را نباید سیاسی کنیم. مردم گرفتار هستند، مشکل دارند و باید مراقب باشیم. ظفرقندی این فرصت را از طرف پزشکیان غنیمت شمرده و آمده است برای نوکری. جامعۀ پزشکی نیز او را تائید کرده است.
حمایت وزرای قبلی از ظفرقندی
 بابک رضازاده، نماینده مجلس به عنوان موافق اظهار کرد: آقای پزشکیان افرادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده که همچون خودش عدالت‌محور است؛ وقتی از وفاق ملی صحبت می‌کنیم بدان معناست که از آن حمایت کنیم نه این‌که تنها وقتی به نفع‌مان باشد به حمایت بپردازیم.
وی گفت: هفت وزیر قبلی بهداشت و درمان از او حمایت کردند که این نشان‌دهنده سابقه علمی و مدیریتی ایشان است.
رضازاده اضافه کرد: در کنار قابلیت‌های فردی، آقای ظفرقندی برنامه ارزشمندی به مجلس شورای اسلامی ارائه داده که واقع‌بینانه، جامع و در مسیر اسناد بالادستی همچون سند چشم‌انداز، برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری است.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای ظفرقندی با خارج شدن دکترها و پرستارها و نوابغ از کشور مخالف است که نباید اجازه این اتفاق را بدهیم، باید ریشه این موضوع را درمان کرد نه این‌که دانشجوی زیاد تولید کنیم.
وی همچنین از ظفرقندی خواست که در صورت تصدی کرسی وزارت بهداشت، پرستارانی که در دوران کرونا کار کردند را به استخدام در آورد.

۲۳۳۲۳۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]