به قول معامله‌گران بورسی که رخسارش از درونش خبر می‌دهد. اولین واکنش‌ نسبت به قطعنامه علیه ایران را کیهان داد و حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان گفته خاطره خسارت‌های کلان و بعضا غیرقابل جبران غرب‌گرایان در جریان مذاکرات بی‌نتیجه و فاجعه‌بار، از ذهن و خاطر مردم بیرون نرفته است. اما، در این میان و برای […]

به قول معامله‌گران بورسی که رخسارش از درونش خبر می‌دهد.

اولین واکنش‌ نسبت به قطعنامه علیه ایران را کیهان داد و حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان گفته خاطره خسارت‌های کلان و بعضا غیرقابل جبران غرب‌گرایان در جریان مذاکرات بی‌نتیجه و فاجعه‌بار، از ذهن و خاطر مردم بیرون نرفته است. اما، در این میان و برای مقابله با این ترفند مستکبرانه غرب، وظیفه‌ای جدی و موثر بر عهده دولت محترم است و آن اخراج تمامی بازرسان آژانس از ایران هست. 

 این خبر کیهان دوباره ذهن‌ها را به دوگانه مذاکره و عدم مذاکره در انتخابات سوق داد. خبرنگار وال‌استریت ژورنال هم در توییتر نوشته سکوت ایران در واکنش به قطعنامه تاکنون کر کننده است. 

نظریه برخی در وین این است که آن‌ها گزینه‌های مختلفی دارند و در حال بحث هستند که چه کاری انجام دهند. به همین دلیل هم بازاری‌ها می‌گویند باید خط سکوت حاکمیت‌ را دقیق رصد کرد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]