امروز، علیرضا زاکانی به برجام و اعضای تیم مذاکره کننده آن حمله کرد. زاکانی برجام را محصول اراده نظام ندانست و ادعا کرد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در دوره مذاکرات حتی متن برجام را نخوانده. امروز یک مقام دولتی به ادعای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد. داود منظور […]

امروز، علیرضا زاکانی به برجام و اعضای تیم مذاکره کننده آن حمله کرد. زاکانی برجام را محصول اراده نظام ندانست و ادعا کرد که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در دوره مذاکرات حتی متن برجام را نخوانده.

امروز یک مقام دولتی به ادعای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد. داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به صحبت‌های مسعود پزشکیان درباره منفی بودن رشد اقتصادی بدون نفت کشور جواب داده و آنها را زیر سوال برده.

احمد وحیدی وزیر کشور درباره ساماندهی اتباع خارجی گفته باتوجه به ملاحظاتی که در کشور وجود دارد، نمی‌توانیم اتباع غیرمجاز را بپذیریم.

تسنیم گزارش داده که در جداول پیوست بودجه امسال رقمی معادل ۱۱۶ میلیارد یورو یارانه پنهان از محل عرضه فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی وجود دارد که در صورت آزادسازی این یارانه انرژی و با نرخ تسعیر ۴۰ هزار تومانی، یارانه نقدی حدود ۵ میلیون تومانی به هر ایرانی در ماه تعلق می‌گیرد.

اتاق بازرگانی تهران بیانیه‌ای درباره تصویب ناگهانی لایحه تجارت در مجلس منتشر کرده و از نهادهای متولی از جمله شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خواسته تا جلوی تعجیل در تصویب نهایی لایحه قانون تجارت گرفته شود.

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرده بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توا‌نند در کمتر از ۲ هفته مجوز فعالیت بگیرند.

بررسی آمارهای صادرات فولاد در ۲ ماهه ابتدایی سال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی ارزش صادرات زنجیره فولاد کشور، ۲۷ درصد معادل تقریبی ۴۰۰ میلیون دلار کاهش پیدا کرده.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر از آزادی و بازگشت حمید نوری به ایران خبر داد. پرواز حمید نوری هم ساعاتی پیش به فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]