هرکسی در بازار کریپتو بگوید که تحلیل فاندامنتال، فاکتورهای مشخصی دارد، اشتباه می کند. این سخنی از  ساناز وفی، مشاور و تحلیلگر بلاکچین است. وقتی گفته می‌شود که “تحلیل فاندامنتال فاکتور مشخصی ندارد”، به این معنا است که برای رمزارز یا دارایی مورد بررسی، عوامل فاندامنتال مشخص و قابل تحلیل نیستند یا اطلاعات کافی در […]

هرکسی در بازار کریپتو بگوید که تحلیل فاندامنتال، فاکتورهای مشخصی دارد، اشتباه می کند. این سخنی از  ساناز وفی، مشاور و تحلیلگر بلاکچین است.

وقتی گفته می‌شود که “تحلیل فاندامنتال فاکتور مشخصی ندارد”، به این معنا است که برای رمزارز یا دارایی مورد بررسی، عوامل فاندامنتال مشخص و قابل تحلیل نیستند یا اطلاعات کافی در دسترس نیست. در این صورت، سرمایه‌گذاران ممکن است برای تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری در آن دارایی به تحلیل‌های فنی و روندهای بازار تکیه کنند.

به عنوان مثال، بعضی از رمزارزها که پروژه‌های جدید و نوآورانه‌ای دارند، اطلاعات فاندامنتال آن‌ها قابل تحلیل و بررسی است. اما برخی از رمزارزها که اطلاعات کافی درباره تیم توسعه، هدف پروژه یا فناوری آن‌ها در دسترس نیست، ممکن است فاکتورهای فاندامنتال قابل تحلیل و تفسیر نباشند.

در هر صورت، تحلیل فاندامنتال و تحلیل فنی هر دو بخش مهمی از فرآیند تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران در بازار رمزارز هستند و باید با هم ترکیب شوند تا تصمیمات منطقی‌تر و بهینه‌تر اتخاذ شود.

وفی با ارائه تجربیات و دانش تخصصی خود، برخی فاکتورها را برای تشخیص زمان ورود سرمایه به پروژه رمزارزی بیان می کند. اما اعتقاد دارد که این فاکتورها طی زمان و با تغییر شرایط، ثابت نیستند.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]