نوزدهمین رویداد هفتگی سکه‌خوانی مجموعه مانی‌لب در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ که به موضوع “توکنومی” اختصاص داشت، با حضور سهیل نیکزاد -رئیس هیئت مدیره صرافی کیوسک-، پرهام لیلیان -‌کارشناس و متخصص بلاکچین و توکنومیکس- و امیر بیات -مدرس و تحلیلگر ارزهای دیجیتال- برگزار شد. در بخش اول این رویداد سهیل نیکزاد با بیان مقدمه‌ای […]

نوزدهمین رویداد هفتگی سکه‌خوانی مجموعه مانی‌لب در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ که به موضوع “توکنومی” اختصاص داشت، با حضور سهیل نیکزاد -رئیس هیئت مدیره صرافی کیوسک-، پرهام لیلیان -‌کارشناس و متخصص بلاکچین و توکنومیکس- و امیر بیات -مدرس و تحلیلگر ارزهای دیجیتال- برگزار شد.

در بخش اول این رویداد سهیل نیکزاد با بیان مقدمه‌ای به تفهیم بهتر موضوع توکنومی پرداخت. به گفته نیکزاد، توکنومی یک ابزار دزدگیری است به این صورت که اگر کسی ادعای عجیبی از اعداد و گردش‌های مالی اتفاقات آینده بگوید، می‌توان با حساب و کتاب آن را راستی آزمایی کرد.

در بخش دیگر پرهام لیلیان اینگونه بحث را آغاز کرد: توکن اکونومی و توکنومیس دو مفهوم متفاوت‌اند. به عبارتی توکن اکونومی به دیتا اشاره دارد پس نمی‌توان ایده‌ای را بیان کرد که برای آن دیتا وجود نداشته باشد.

لیلیان همچنین به این سوالات نیز پاسخ داد: چه مفاهیمی در توکن اکونومی نمی‌گنجد، چه تایپی از توکن مناسب افراد مختلف است و چرا،‌ توکن از کجا می‌آید و به کجا می‌رود، ارزش‌گذاری توکن و چه تعداد است و چقدر یوزر گرفته و…

در بخش آخر این رویداد امیر بیات با بیان تجربه شخصی خود و مثال‌هایی ساده به جمع‌بندی موضوع توکنومیس پرداخت.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]