یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 154197
  • 08 سپتامبر 2024 - 4:08
  • 6 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سکه و دلار مترصد دو‌ اتفاق

بازار ارز و سکه از ابتدای ماه شهریور یک نوسان را تجربه کرد و فعلا در حال درجا زدن در محدوده‌های مشخص است؛ قیمت دلار طی سه هفته گذشته وارد کانال ۵۹ هزار تومان شده اما در عبور از ۶۰ هزار تومان ناکام بوده است. در روزهایی که بیت‌کوین و رمزارزها کاهش داشتند و بازار […]

بازار ارز و سکه از ابتدای ماه شهریور یک نوسان را تجربه کرد و فعلا در حال درجا زدن در محدوده‌های مشخص است؛ قیمت دلار طی سه هفته گذشته وارد کانال ۵۹ هزار تومان شده اما در عبور از ۶۰ هزار تومان ناکام بوده است.

در روزهایی که بیت‌کوین و رمزارزها کاهش داشتند و بازار ارز، سکه و بورس هم نوسان رنجی را سپری می‌کنند، پروژه رمزارزی تلگرام که محبوب ایرانی‌هاست در صرافی داخلی رشد داشت.

دو اتفاق در روزهای آینده برای معامله‌گران بازار مهم است و آن‌ها را زیر نظر دارند؛ اتفاق اول تعیین تکلیف شدن قرعه‌کشی ایرانخودرو است. اتفاق دوم که زیرنظر معامله‌گران قرار دارد جلسه شورای حکام است که در دو روز آینده یعنی ۹ سپتامبر تشکیل خواهد شد.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
دوگانه عشقی و همتی در بورس 07 سپتامبر 2024

دوگانه عشقی و همتی در بورس

اکوایران: در چند روز گذشته ماجرای وام اعضای هیئت مدیره سازمان بورس که توسط عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد در شبکه ایکس افشا شد، جزء پربازدیدترین اخبار در حوزه اقتصادی بوده است. این اقدام ضمن آن‌که انتقادات شدیدی علیه مجید عشقی در پی داشت، خود همتی را هم بدون انتقاد نگذاشت.

نگرانی معامله گران طلا از کاهش ۰٫۵ واحد درصدی نرخ بهره: فلز زرد افت کرد 07 سپتامبر 2024

نگرانی معامله گران طلا از کاهش ۰٫۵ واحد درصدی نرخ بهره: فلز زرد افت کرد

اکوایران: داده‌های مربوط به اشتغال آمریکا سبب شد انتظارات معامله گران جهانی بازار طلا نسبت به دو مرحله کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در ماه جاری تقویت شود؛ مساله‌ای که به گفته تحلیلگران برای این بازار خوب نیست.

تداوم نوسان قیمت در بازار طلا و سکه/ بازار از رکود خارج می‌شود؟ 07 سپتامبر 2024

تداوم نوسان قیمت در بازار طلا و سکه/ بازار از رکود خارج می‌شود؟

بازار طلا و سکه هفته جدید را با نوسان قیمتی آغاز کرد. با توجه به پایان ماه صفر انتظار می‌رود بازار از حالت رکودی خارج شود و میزان معاملات در این بازار افزایش یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.