پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 54265
  • 18 نوامبر 2023 - 15:01
  • 67 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار دچار سندرم آخر ماه شد

قیمت دلار دچار سندرم آخر ماه شد
قیمت دلار دچار سندرم آخر ماه شد

اکوایران: گروهی از معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه دچار سندروم آخر ماه و نبود پول شده است و قیمت دلار می‌تواند همچنان به نوسان فرسایشی روبه‌پایین خود ادامه دهد. اما در مقابل گروهی معتقدند در سطوح پایین قیمت دلار متقاضی زیاد است و بازار از آنجا برمی‌گردد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار که هفته گذشته را در کانال ۵۱ هزار تومان شروع کرده بود با یک روند کاهش فرسایشی به کانال ۵۰ هزار تومان رفت. قیمت دلار هرات در هفته گذشته پس از چند بار برخورد به حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بالاخره این سطح را از دست داد و در انتهای هفته بین ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان بود.

بازار ارز هرات در پشت‌خط جمعه در حوالی ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان نوسان داد و در لحظاتی نیز به زیر این مرز رفت اما تثبیت نداد و به بالا برگشت. قیمت تتر که با کاهش دلار در انتهای هفته به کف ۵۱ هزار تومان رسیده بود در روز پنجشنبه و جمعه بین ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان نوسان داد.

معامله‌گران معتقدند اگر قیمت دلار امروز در هرات به زیر مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان برود، حمایت بعدی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود. آن‌ها بر این باورند که سطح حمایتی ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان برای قیمت دلار مهم است که اگر از دست برود نرخ می‌تواند با کاهش به کانال ۴۹ هزار تومان برود. البته آن‌ها می‌گویند محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان کف خط روند صعودی است که از دست رفتن آن سخت است. در صورت از دست رفتن این محدوده فشار فروش در بازار بیشتر خواهد شد.

معامله‌گران فنی معتقدند نوسان درهم برای قیمت دلار مهم است و اگر قیمت درهم از کانال ۱۴ هزار تومان دور شود به موجب آن شاهد کاهش بیشتر در بازار ارز خواهیم بود. حمایت اولیه درهم ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است که اگر از دست برود حمایت مهمتر آن ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود.

گروهی از معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه دچار سندروم آخر ماه و نبود پول شده است و قیمت دلار می‌تواند همچنان به نوسان فرسایشی روبه‌پایین خود ادامه دهد. اما در مقابل گروهی معتقدند در سطوح پایین قیمت دلار متقاضی زیاد است و بازار از آنجا برمی‌گردد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
27 ژوئن 2024

۲ راهکار اساسی بیماری «پوچی مالی» در بازار رمزارز

اکثر افراد در مواجه اولیه با بازارهای مالی یا بازارهای کریپتو، علاقه دارند که با پول کم به سود زیادی دست پیدا کنند. به عبارت دیگر، دنبال طی کردن راه صدساله در یک شب هستند. این علاقه اشاره به مفهوم «بیماری پوچی مالی» دارد. بیماری پوچی مالی وضعیتی است که در آن فرد به دلیل […]

هفته بعد از  سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری، برای قیمت دلار چه انفاقی رقم خورده است؟ 27 ژوئن 2024

هفته بعد از سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری، برای قیمت دلار چه انفاقی رقم خورده است؟

ترمز افزایش بازارها بعد از دو روز کشیده شد/ الگوی سر و شانه در تتر رویت شد/ ورود پول دو روزه در بازار سهام مورد توجه بازار بود/ هفته بعد از سه انتخابات قبلی ریاست جمهوری، برای قیمت دلار چه انفاقی رقم خورده است؟

بیت‌کوین با کاهش قیمت و ابهامات جدی مواجه است 26 ژوئن 2024

بیت‌کوین با کاهش قیمت و ابهامات جدی مواجه است

اکوایران: قیمت بیت‌کوین با کاهش قابل توجهی همراه شده است و معامله‌گران نمی‌دانند این کاهش نشانه شروع یک بازار نزولی طولانی‌مدت است یا صرفا یک نگرانی موقت ناشی از پوشش هزینه‌های ماینرها.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.