قیمت سفارش لایت باکس آلومینیومی
قیمت سفارش لایت باکس آلومینیومی
قیمت تولید لایت باکس با توجه به سایز آن و محل نصب آن متفاوت است و همچنین میتوان گفت یکطرفه و 2 طرفه بودن نیز در قیمت سفارش لایت باکس تاثیر گذار است.

 نوع نصب لایت باکس را هم میتوان یکی از مواردی اعلام کرد که در قیمت تولید و سفارش لایت باکس تاثیرگذار است.

لایت باکس ها در ۲ دسته کلی ساخته و تولید میشوند: نصب در محل های مسقف یا ایندور و نصب در فضاهای روباز یا در واقع در معرض برف، باران و نور خورشید، در این ۲ دسته بندی بحث ماندگار رنگ چاپ در مقابل عوامل محیطی مانند نور خورشید و همچنین ضد آب بودن در زمان بارش باران و برف بسیار در نوع انتخاب متریال تولید لایت باکس و در پایان قیمت سفارش تابلو لایت باکس آلومینیومی تاثیر مستقیم دارد.

تاثیر تابلو لایت باکس تبلیغاتی در فروش

تابلو لابت باکس را میتوان بعنوان یک روش تبلیغاتی موثر و زود بازده نام برد که در هر مکانی قابل نصب و استفاده می باشد و با توجه به نور دار بودن آن و جلب توجه رهگذر و مخاطب شما بعنوان یک روش تاثیر گذار تبلیغاتی همیشه به یاد می آید. تفاوتی هم ندارد که کسب و کار شما فروش کالا و خدمات بصورت آنلاین است یا کسب و کار شما بصورت فروش حضوری دارد و نمایندگی دارید یا ندارید.

لایت باکس ها فریم لس آلومینیومی که آنها را بعنوان لایت باکس بدون قاب نیز می شناسند به عنوان یک شیوه تبلیغاتی کارآمد در هر کسب و کاری یاد میشود. یکی از دلایل این کارآمدی را میتوان در تاثیر گذاری و بازدهی بالایی که در مخاطب می گذارد عنوان نمود. در صورتی که تمایل به خرید لایت باکس تبلیغاتی برای برند خود دارید یکی از بهترین پیشنهاد ها تابلو لایت باکس آلومینیومی تولیدی بانی چاپ می باشد که ما در ادامه میخواهیم برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه ثبت سفارش، قیمت لایت باکس و چگونگی ارسال آن به تهران و سراسر کشور توضیح دهیم.

تابلو لایت باکس چیست؟

تعریف تابلو لایت باکس خیلی واضح در نام آن مشخص است: در واقع یک جعبه ساخته شده از آلومینیوم، چوب یا ورق گالوانیزه که در پشت آن یک منبع نوری تعبیه شده است و بر روی آن نیز یک تصویر و یا یک چاپ قرار دارد را لایت باکس می گویند.

انواع لایت باکس

لایت باکس در ۲ دسته کلی تقسیم میشوند ۱-لایت باکس هایی با هدف تبلیغات ۲-لایت باکس هایی با هدف دکوراتیو البته میتوان لایت باکس هایی که در عکاسی نیز استفاده میشوند را هم نام برد.

در کسب و کارهای مختلف با توجه به کارآمدی که در تابلو های لایت باکس تبلیغاتی ثابت و مشخص شده است به عنوان یک روش تبلیغاتی زود بازده کاربرد دارد. در این لایت باکس ها غالبا نام برند همراه با لوگو و یک متن و تصویر جذاب طراحی، چاپ و در پایان روی لایت باکس نصب میشود.

کاربردهای لایت باکس آلومینیومی

تابلو لایت باکس های آلومینیومی یا در اصل لایت باکس با فریم آلومینیوم را میتوان در مراکز تجاری و عمومی مختلف از جمله فروشگاه ها، پارکینگ ها، مراکز خرید و پاساژ ها، فرودگاه، رستوران و همچنین خیابان های اصلی و پرتردد در معرض دید عموم قرار داد. به نحوی که بیشترین تاثیرگذاری را در مشتری یا مخاطب هدف ایجاد کند و باعث برند شدن کسب و کار شما و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد. لذا میتوان به صراحت عنوان کرد در صورتی که برای تابلو لایت باکس های تبلیغاتی یک طراحی همراه با یک استراتژی درست در نظر گرفته شود میتواند فواید بیشماری را برای یک برند داشته باشد.

چرا لایت باکس آلومنیومی؟

تابلو های لایت آلومینیومی که به عنوان لایت باکس های فریم لس (بدون قاب) نیز شناخته میشوند با توجه به اینکه دارای ضخامت ۶ سانتی متر هستند و ۱۰۰% لایت باکس همراه با نور و تصویر است، در نوع یکطرفه این لایت باکس ها نور از کف بر تصویر چاپی تابیده میشود و دقیقا مشابه تلویزیون یک نور یکدست را به نمایش می گذارد. در تولید این لایت باکس ها از اس ام دی یا همان چراغ های کم مصرف که این روزها بیشتر به LEDشناخته میشوند استفاده میشود. با توجه به اینکه مصرفه برق این چراغ ها کم می باشد و عمر طولانی نیز دارند بسیار در بین تولید کنندگان لایت باکس و مصرف کنندگان محبوب می باشد.

انواع لایت باکس فریم لس

تولیدکنندگان تابلو لایت باکس

در ایران و جهان تولید کنندگان بسیاری هستند که اقدام به تولید و فروش تابلو لایت باکس های پارچه ای فریم لس (بدون قاب) در سایز دلخواه و با چاپ اختصاصی می کنند که در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم:

https://www.xldisplays.co.uk/categories/LED-Lightboxes/

http://textil-lightboxes.eu/

https://previewdisplay.com/category/lightboxes/fabric-lightboxes/

https://fabrix.co.uk/wall-mount-tfs-lightbox/

https://primelightboxes.com/led-frameless-fabric-light-boxes/

https://www.banichap.com/fabric-lightbox

در واقع میتوان گفت سایت شرکت های بالا به عنوان معتبرترین تولید کنندگان تابلو لایت باکس در ایران و جهان قلمداد کرد.

دلایل خرید تابلو لایت باکس با قاب آلومینیوم

در صورتی که تصمیم بر خرید و سفاش تابلو لایت باکس دارید بی شک یکی از بهترین لایت باکس ها، لایت باکس های فریم آلومینیومی هستند. چون بسیار نصب آسانی دارند، قیمت مناسب تری نسبت به لایت باکس هایی که در آنها پلگسی استفاده شده است دارند، تعویض چاپ راحتی دارند و نیاز به تخصص و ابزار برای تعویض چاپ وجود ندارد، دارای نور یکدست و یکنواخت هستند و فقط در صورت نیاز به لایت باکس ۲ طرفه نور آنها از طرفین بر روی لایت باکس تابیده میشود، چاپ آنها از تکنولوژی یو وی بهره می برد و بسیار مقاوم و ماندگار در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی مانند برف و باران می باشد.

بنابراین لایت باکس های فریم لس آلومینیومی یک لایت باکس مقرون بصرفه و یا در واقع یک انتخاب صحیح برای تبلیغات برشمرده میشود، لذا توصیه میشود خرید لایت باکس فریم لس (بدون قاب) را در الویت خود در خرید قرار دهید. همچنین در تهران بانی چاپ بعنوان یک تولید کننده تابلو لایت باکس یک مجموعه شناخته شده می باشد که میتواند در مورد خرید و ثبت سفارش از آنها مشاوره رایگان خرید لایت باکس را بصورت تخصصی دریافت نمائید.

خرید لایت باکس بانی چاپ

پیش از تولید لایت باکس های مدرن و امروزی لایت باکس ها را با چراغ و نور های فلورسنت تولید می کردند که این مدل لایت باکس ها دارای ضعف های بیشماری مانند مصرف برق بالا، طول عمر کوتاه تر (سوختن مهتابی یا همان چراغ ها)، عدم وجود جذابیت های نور و یکدست بودن نور موجود در پشت تصویر چاپی، وزن سنگین و نصب های بسیار سخت عنوان نمود که در کنار این موارد میتوان به مهمترین ضعف آنها یعنی هزینه بر بودن چاپ لایت باکس اشاره نمود. چون نیاز به باز کردن چاپ قبلی و کشیدن چاپ توسط کلیپس ها توسط مشتری یا نصاب متخصص بود و این کار برای مشتری هزینه بر بود و متاسفانه وابستگی به یک شخص متخصص نیز وجود داشت.

لایت باکس فریم لس (بدون قاب)

تولید لایت باکس های جدید و به روز در بانی چاپ

با توجه به شناخت ضعف های لایت باکس های قدیمی توسط تولید کنندگان لایت باکس در دنیا و طراحی های جدید فریم های آپدیت شده و مشاهده تغییرات بسیار زیاد و مثبت از نگاه مشتریان تولید بانی چاپ نیز با مشاهده موارد فوق توسط تولید کنندگان بین المللی خود را بر آن داشت که با سفارش فریم های آلومینیومی به کارخانه های آلومینیوم سازی در اراک که به نوعی مرکز فروش و تولید انواع مقاطع آلومینیومی در ایران و حتی خاورمیانه است را سفارش دهد تا به نوبه خود یک گام اساسی در پیشرفت تابلو لایت باکس های مدرن و صنعتی و زیبا را در ایران بردارد. لایت باکس هایی که در کناز زیبایی از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند و به راحتی قابل استفاده و نصب هستند. ((سقف، دیوار، ایستاده یا زمینی)) همراه با استند یا به تنهایی قابل استفاده و نصب می باشند.

تابلو لایت باکس های تولید شده بانی چاپ یک روش تبلیغات محیطی با بیشترین کارآمدی و بازدهی در کنار قیمت مناسب می باشد. که ما در پاراگراف بعدی مزایای بیشمار این روش تبلیغات محیطی که چگونه همراه با یک بازدهی بالا و مناسب می باشد را برای شما بیان خواهیم کرد.

برخی از کاربردهای تابلو لایت باکس

مراکز خرید، خیابان های پر تردد، ترمینال و فرودگاه ها، پاساژ و مجتمع های تجاری، بیمارستان و دانشگاه ها، مراکز درمانی و آموزشی، داروخانه ها، مغازه و فروشگاه های بزرگ و همچنین در پایان میتوان گفت یکی از فضاهایی که لایت باکس ها بسیار پرکاربرد است نمایشگاه ها هستند که میتواند با توجه به شلوغی در راه رو ها و غرفه های مختلف با انتخاب یک سایز بزرگ و یک تصویر جذاب یک لایت باکس فوق العاده را تولید و استفاده نمود تا بازدهی آن شما را سورپرایز نماید. لازم به ذکر است در نمایشگاه لایت باکس بر روی دیوار های کاذب یا بصورت استند ایستاده میشود استفاده نمود. استفاده از طراحی جذاب و متن های تاثیر گذار در کنار تولید یک لایت باکس بی نقص میتواند این بازدهی را به حداکثر برساند.

لایت باکس چوبی

یکی از تابلو لایت باکس هایی که طرفدارن زیادی لایت باکس چوبی است. نحوه ساخت لایت باکس چوبی به ۲ صورت می باشد. ۱- استفده از ام دی اف بعنوان فریم لایت باکس ۲- قراردادن فریم آلومینیوم از داخل به نحوی که پس از نصب چاپ به هیچ وجه فریم آلومینیومی آن را نمیشه مشاهده کرد. پیشنهاد بانی چاپ به عنوان یک تولید کننده با تجربه مورد دوم می باشد به دلایل ذیل که در ادامه خواهیم گفت: در صورتی که از فریم آلومینیوم استفاده نشود و به تنهایی از ام دی اف استفاده شود چاپ را باید توسط کلیپس بر رو ام دی اف کشید و این کار باعث میشود همیشه هزینه ی تعویض چاپ زیادی داشته باشید و همچنین زمان زیادی نیز برای تعویض چاپ خود بگذارید. در کنار موارد فوق تمیزی و زیبایی لایت باکس هم در نظر بگیرید که از دست خواهید داد.

ویژگی لایت باکس تبلیغاتی بانی چاپ

بطور کلی میتوان مزایا و ویژگی ها تابلو لایت باکس را بصورت زیر بیان نمود:

  • قیمت مناسب نسبت به سایر لایت باکس ها
  • کم مصرف بودن از نظر مصرف برق
  • عمر طولانی در کنار حداقل خرابی نور لایت باکس و چاپ آن
  • تعویض چاپ راحت و آسان بدون نیاز به ابزار و تخصص
  • ضخامت ۶ سانتی متر و وجود ظرافت بالا در فریم آلومینیومی آن
  • امکان نصب بصورت آویز، دیواری و ایستاده بر روی زمین
  • ارائه نور یکدست همانند تلویزیون

با توجه به توضیحاتی که در بالا نوشته شد میتوان گفت که تابلو لایت باکس های تبلیغاتی بسیار پر کاربرد هستند و ویژگی های مثبتی نیز در استفاده از آنها نهفته است. تابلو های لایت باکس را میتوان پرطرفداترین و محبوب ترین نوع تابلو های تبلیغاتی برشمرد. تابلو هایی که با قیمت ارزان میتوانند اتفاق های شگرفی را در جذب مشتری و ایجاد برندینگ قوی را رقم بزنند.

انواع مدل های تابلو لایت باکس

در کارگاه ساخت و تولیدی لایت باکس تبلیغاتی بانی چاپ مدل های مختلفی از انواع لایت باکس ساخته و تولید میشود که در زیر بصورت مختصر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

لایت باکس اسنپ فریم، لایت باکس مگنتی، لایت باکس کریستالی و لایت باکس های بدون قالب ولی تولید شده توسط پلگسی که دارای محدودیت سایز نیز هستند.

لایت باکس های اسنپ فریم بسیار بسیار تعویض چاپ راحتی دارند و در واقع چاپ بین ۲ عدد پلگسی ساندویچ میشود و نوع چاپ آن نیز برعکس لایت باکس های فریم لس که از پارچه بود از طلق می باشد. قیمت چاپ بک لایت طلقی بسیار ارزان و مناسب تر از چاپ لایت باکس های فریم لس پارچه ای می باشد.

لایت باکس مگنتی از نظر ظاهر تفاوت هایی با لایت باکس اسنپ فریم دارد ولی از نظر ساخت و تولید و متریال های استفاده شده تقریبا تفاوت آنچنانی با لایت باکس مگنتی ندارد (البته بجز مگنت) و از نظر چاپ هم دقیقا همان ویژگی هایی که در بالا گفته شد را دارد.

لایت باکس کریستالی را میتوان گفت زیبا ترین و گران ترین مدل از بین تمام لایت باکس های تولید شده در کارگاه تولید لایت باکس بانی چاپ دانست. لایت باکسی که بواسطه اینکه هیچ فریمی ندارد و تمام از پلگسی ساخته شده است. چاپ لایت باکس کریستالی نیز همانند ۲ مورد قبلی از چاپ بک لایت طلقی در آن استفاده میشود. ضمنا میتوانید در لینک زیر انواع تابلو لایت باکس را مشاهده نمائید:

https://www.banichap.com/light-box/light-box

تولید لایت باکس های تبلیغاتی در سایز دلخواه همراه با خدمات پس از فروش به مدت ۵ سال یکی از مزایای لایت باکس های بانی چاپ می باشد که هر صاحب کسب و کاری را وسوسه به خرید و ثبت سفارش از این مجموعه در کنار قیمت ارزان و کیفیت بالا می کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]