برای اولین بار در ایران از اجاق گاز هوشمند توسط شرکت داتیس رو نمایی شد!
برای اولین بار در ایران از اجاق گاز هوشمند توسط شرکت داتیس رو نمایی شد!
اجاق گاز شیشه ای DG-586 که در زیردسته «اجاق‌گاز رومیزی» از محصولات داتیس قرار می‌گیرد، در میان ده‌ها محصول این دسته خودنمایی می‌کند.

 قابلیت اتصال به اینترنت، امکان نمایش وضعیت شعله ‌و خاموش کردن آن از طریق نرم‌افزار موجود در تلفن همراه، داشتن ۵ شعله با توان‌های حرارتی متفاوت و وجود سیستم ایمنی پیشرفته از مهم‌ترین ویژگی‌های اصلی این اجاق گاز هوشمند به حساب می‌آید.

اجاق گاز شیشه ای مدل DG-586 برای چه کسانی مناسب است؟

این اجاق‌ گاز هوشمند برای زنان شاغل، افرادی که دورکار بوده و داخل خانه مشغول به کار هستند، افراد مسن که امکان فراموشی بیشتر و تحرک کمتری دارند و همچنین معلولان مناسب است. چرا که این دسته از افراد می‌توانند با خاموش کردن شعله‌ها از هدر رفتن انرژی و سوختن غذا، بدون کوچکترین نگرانی و تحرک، جلوگیری کنند.

اجاق گاز مدل DG-586 با قابلیت اتصال به اینترنت چه نیازی را برطرف می‌کند؟

  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی با قابلیت خاموش کردن شعله‌ها از طریق اپلیکیشن موجود در تلفن همراه.
  • پخت‌وپز سریع و راحت در پی داشتن ۵ شعله با توان‌های حرارتی متفاوت.
  • زیبایی‌بخشیدن به آشپزخانه در پی مات بودن لعاب پلیت روغن‌گیر آن و در نتیجه کمتر نمایاندن لکه‌ها و رسوب‌های چربی و روغن.
  • امکان قرار دادن ۵ قابلمه در سایزهای مختلف روی آن و امکان پخت‌وپز همزمان چند غذای متفاوت در پی وجود توان‌های حرارتی متفاوت اجاق‌گاز.
  • بهینه‌تر بودن اجاق گاز هوشمند DG-586 در پی برخورداری از سطح انرژی A.

چه چیزی اجاق گاز شیشه ای مدل DG-586 داتیس را از سایر اجاق‌گازهای شیشه‌ای موجود در بازار متمایز می‌کند؟

قابلیت اتصال به وای‌فای

یکی از مزایای این اجاق گاز هوشمند، قابلیت اتصال به اینترنت و وای‌فای حتی از راه دور است. به عبارت ساده‌تر، شما با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود می‌توانید شعله‌ها را خاموش کنید و یا از طریق پنل لمسی روی گاز مدت‌زمان خاموش‌شدن آن‌ها را تنظیم کنید. در این صورت دیگر هرگز نگران نپختن یا سوختن غذایتان نخواهید بود.

صفحه شیشه سکوریت

یکی دیگر از مواردی که اجاق گاز شیشه ای مدل DG-586 را از سایر نمونه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند، صفحه شیشه‌ای سکوریت آن است. شیشه سکوریت در فرایند تولید خود تا دمایی حدود ۷۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم و سپس به‌سرعت سرد می‌شود. این امر سبب ایجاد تنش‌های فشاری در سطح خارجی شیشه و تنش‌های کششی در داخل آن می‌شود. در نتیجه شیشه سکوریت این اجاق گاز هوشمند در برابر ضربه، شکستگی و حرارت مقاوم است.

صفحه شیشه سکوریت

عدم لغزش قابلمه‌ها

شاید تصور کرده باشید که به‌علت شیشه‌ای بودن سطح این اجاق گاز هوشمند، امکان لغزیدن قابلمه‌ها روی آن وجود دارد. اما به‌علت طراحی منحصربه‌فرد شبکه چدنی لعاب‌دار آن، از لیزخوردن ظروف جلوگیری می‌شود. چرا که چدن دارای سطحی زبر و دارای اصطکاک بالا بوده و سبب افزایش چسبندگی بین شبکه و قابلمه می‌شود. این چسبندگی، سطح شبکه را یکنواخت‌تر و از ایجاد ناهمواری‌هایی که سبب لغزیدن قابلمه می‌شود، ممانعت می‌کند.

پخت‌وپز سریع‌تر

سرشعله‌های Sabaf ایتالیا با راندمان بالا یا High Efficiency، از دیگر مزایای این اجاق گاز هوشمند به حساب می‌آید. این سرشعله‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که گرما را به‌طور یکنواخت تقسیم می‌کنند. این امر به مغزپخت‌شدن غذا در مدت‌زمانی کوتاه‌تر کمک می‌کند. همچنین کاهش هزینه قبض‌های گاز و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی را نیز به‌دنبال خواهد داشت.

سیستم جرقه‌زن اجاق گاز هوشمند DG-586 داتیس چه مزیتی دارد؟

  • با یک اهرم ساده کار می‌کند.
  • احتمال سوختگی یا آتش‌سوزی توسط کبریت یا فندک را از بین می‌برد.
  • نیازی به روشن‌ کردن چندین کبریت نیست؛ پس شعله به‌سرعت روشن می‌شود و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.
  • سیستم جرقه‌زن اجاق گاز شیشه ای داتیس، ترکبیی از برند Lorenzo ایتالیا (ترانس فندک) و Sabaf ایتالیا (سیم فندک) است که عمر مفید بالایی دارند.

سیستم جرقه‌زن اجاق گاز هوشمند DG-586 داتیس چه مزیتی دارد؟

وجود دفترچه راهنما همراه با این محصول چه مزیتی دارد؟

  • شما را با طریقه استفاده از تمام امکانات و قابلیت‌های اجاق گاز شیشه ای مدل DG-586 آشنا می‌کند.
  • شما را از مشکلات احتمالی و نحوه پیشگیری از آن‌ها و عیب‌یابی آن مطلع می‌کند.
  • اطلاعات مهم ایمنی، مدت‌زمان ضمانت محصول، طریقه استفاده از هر شعله، نحوه نصب و طریقه تمیز کردن آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بسته‌بندی اجاق گاز شیشه ای مدل DG-586 چگونه است و چه مزیتی دارد؟

اجاق گاز هوشمند داتیس با کارتن شیرینگ‌ شده بسته‌بندی می‌شود. در این روش، ابتدا کارتن‌ها روی تسمه‌نقاله قرار می‌گیرند. سپس یک لایه پلاستیک نازک دور آن‌ها کشیده می‌شود و در آخر کارتن‌ها را از داخل تونل حرارتی عبور می‌دهند. گرما باعث می‌شود تا پلاستیک جمع شده و به کارتن‌ها بچسبد. این اتفاق، محافظت از محصول در برابر رطوبت، گردوغبار، خط‌‌وخش و هر گونه آسیب‌دیدگی را به‌دنبال دارد. همچنین از لغزش محصول حین حمل‌ونقل جلوگیری می‌کند و هزینه آن نسبت به سایر روش‌های بسته‌بندی نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

چرا باید اجاق گاز شیشه ای مدل DG-586 را از داتیس بخریم؟

کارخانه تولیدی و صنعتی داتیس همواره می‌کوشد تا با استفاده از مرغوب‌ترین و پیشرفته‌ترین مواد مصرفی و جدیدترین علم روز دنیا، کالاهایی متناسب با نیاز بازار و در خور آشپزخانه و کدبانوی ایرانی ارائه دهد. هدف از تولید تجهیزات آشپزخانه هوشمند، سهولت در آشپزی، پخت‌وپز سریع و لذت بردن از کار کردن در آشپزخانه است. نوآوری، مشتری‌مداری، برخورداری از تیمی مجرب بالغ‌بر ۷۵۰ نفر و سابقه سال‌ها فعالیت در این حوزه، واردات و صادرات، بسته‌بندی مطمئن و باکیفیت محصولات، پاسخگویی سریع، مشاوره پیش از خرید، خدمات پس از فروش، پیام رضایتمندی هزاران مشتری و عرضه صدها محصول در بازار ازجمله دلایلی است که داتیس را به انتخابی ایده‌آل برای خریداران تبدیل کرده است. مفتخریم که سالیان‌سال است در خدمت شماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاق گاز شیشه ای مدل DG-586 با ما در ارتباط باشید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]