پوشک دست دوم قیمتی شد! | پوشک کثیف نوزادتان را بفروشید
پوشک دست دوم قیمتی شد! | پوشک کثیف نوزادتان را بفروشید

خرید پوشک بچه جزء دغدغه های مهم خانواده هایی است که فرزند کوچک دارند. این نیاز هر روزه است و باید مرتب تهیه شود. نکته مهم دیگر این است که سایز پوشک پیوسته در حال تغییر است و نیاز فرزندتان به مرور عوض می شود. در این گزارش به بررسی قیمت انواع پوشک بچه پرداخته ایم و به این نکته جالب اشاره کرده ایم که حتی پوشک دست دوم فرزندتان را می توانید به فروش برسانید!

پوشک بچه جزء ملزومات ضروری نوزادان است. اگر خانم بارداری اطرافتان باشد و به زمان فارغ شدن نزدیک شده باشد؛ حتما به فکر تهیه پوشک بچه افتاده است و در کیف نوزادی یک بسته پوشک بچه هم در نظر گرفته است. قیمت پوشک بچه در چند دهه اخیر افزایشی سرسام آور داشت و برخی خانواده ها را دچار مشکل کرده است. طوری که برخی خانواده ها ترجیح می دادند که پوشک بچه را کارتنی بخرند تا برایشان ارزان تر تمام شود. در گذشته و سالیان دور نوزادان را با پارچه هایی که به کهنه معروف بود، پوشک می کردند و بعد هر بار استفاده شستشو شده و دوباره استفاده می کردند؛ اما نوزادان و مادران امروزی ترجیح می دهند برای فرزندشان از پوشک بچه استفاده کنند.

حال به این بهانه خبرنگار گسترش نیوز به بررسی قیمت انواع پوشک بچه پرداخته است و گران ترین ها و ارزان ترین های بازار را معرفی کرده است که در ادامه گزارش می خوانیم.

پوشک-بچه

پرفروش ترین پوشک بچه های موجود در بازار

پوشک بچه با انواع مختلف و سایزهای مختلفی در بازار وجود دارد. هر چقدر نوزاد شما از نظر سنی بزرگتر شود طبیعتا به پوشک بچه با سایز بالاتری نیاز دارد. همچنین از نظر جنس پوشک بچه برخی با ویژگی ضد حساسیت و جذب بالا تولید می شوند که باعث می شود پوست فرزندتان در امان بماند. در تصویر زیر چند نمونه پوشک بچه پر فروش را می بینیم که نسبتا قیمت بالایی دارند. به عنوان مثال یک بسته پوشک بچه پمپرز در سایز صفر که تعداد ۳۶ عددی است را باید با پرداخت ۶۲۰ هزار تومان تهیه کنید. همچنین پوشک بچه سایز ۱ مای بیبی ۴۰ عددی را باید حدود ۱۱۳ هزار تومان خریداری کنید.

پوشک-گران

ارزان ترین پوشک بچه های موجود در بازار

در تصویر بعدی پوشک بچه های ارزان تر موجود در بازار را می بینیم که قیمت های پایین تری نسبت به برندهای موجود در بازار دارد. به عنوان مثال پوشک بچه هانیز در سایز ۱ حاوی بسته ۲۰ عددی به قیمت ۵۴ هزار تومان فروخته می شود.

پوشک-ارزان

فروش پوشک بچه دست دوم در اینترنت!

شاید باورتان نشود اما پوشک دست دوم یعنی استفاده شده توسط نوزاد شما را می خرند! بله درست شنیده اید پوشکی که نوزادتان آن را خیس کرده است و شرکتی برای انجام تحقیقات و آزمایش آن را از شما می خرد. قیمت این پوشک های دست دوم و کارکرده ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان اعلام شده است. 

پوشک-نوزاد

مادران چگونه باید فرزندشان را از پوشک بگیرند؟

قبل از تصمیم گیری در مورد از پوشک گرفتن کودک، باید کودک خود را با استفاده از توالت آشنا کنید. بگذارید کودکتان با شما به توالت بیاید و به او نشان دهید که افراد بزرگ چه کاری انجام می‌دهند. بیشتر بچه‌ ها از یادگیری در مورد آداب توالت رفتن هیجان زده هستند. به آن‌ها نشان دهید که چگونه دستشویی، توالت کار می‌کند و چگونه شستن دست‌ها را انجام می‌دهید. به دنبال علائم آمادگی و هیجان باشید مانند: موقع داشتن ادرار یا مدفوع به شما می‌گویند، یا از شما می‌خواهند که از لگن آموزشی استفاده کنند، یا موقعی که پوشک شان کثیف است به شما خبر می‌ دهند.

برای از پوشک گرفتن فرزند خود به سه روز متوالی ماندن در خانه نیاز خواهید داشت. برای والدین شاغل، این روش بهتر است در طی روزهای آخر هفته انجام شود. از لحاظ ذهنی خود را برای گذراندن وقت زیادی با فرزند خود آماده کنید. با آن‌ها سرگرم شوید! اگر نمی‌توانید سه روز را تعطیل کنید، در روز آخر، درباره آنچه انجام داده‌اید با پرستار کودک خود صحبت کنید و از آن‌ها بخواهید روند را ادامه دهند. هنگامی که کودک شما علائم آمادگی را نشان می‌دهد، آن‌ها را به یک فروشگاه ببرید و لباس زیر را با هم انتخاب کنید. خرید لباس زیر با شخصیت‌های مورد علاقه آن‌ها روشی سرگرم‌کننده است که آن‌ها را با پوشیدن لباس زیر هیجان زده کند. 
 
یک هفته قبل از آن، به کودک خود اطلاع دهید که وقت آن است که از پوشک خداحافظی کند. بسته به آنچه شما تصمیم می‌گیرید، این می‌تواند یک خداحافظی کامل یا یک خداحافظی جزئی باشد که در آن از پوشک در هنگام خواب استفاده شود. پس از شروع تمرین، لباس زیر همیشه پوشیده می‌شود مگر اینکه فرزند شما بخوابد. اگر در حال خداحافظی کامل از پوشک هستید، می‌توانید پوشک‌های باقی مانده را با کودک بشمارید و توضیح دهید که تمام شدند، دیگر نیستند. این روند را با همسر خود و سایر مراقبین مانند پرستار کودک و بستگان خود به اشتراک بگذارید. شیفتی کار کنید (به خصوص اگر یک خواهر و برادر بزرگتر دارد) یا در طول فرآیند در کنار هم باشید و از یکدیگر حمایت کنید. این مهم است که همه بزرگسالان درگیر این روند باشند و استفاده از توالت به کاری تبدیل نمی‌شود که فقط با یک بزرگسال در خانواده انجام شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]