شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 159664
  • 05 اکتبر 2024 - 18:49
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

علی سرزعیم: رشد درآمدهای نفتی امسال متوقف می‌شود

به گفته او، اطلاعات در مورد سال ۱۴۰۲ محرمانه است اما در عمل شاهدیم ۳ سال پیاپی رشد بیش از ۵ درصد داشته‌ایم، مشابه اتفاقی که در پسابرجام در دولت آقای روحانی اتفاق افتاد. در سال ۹۵  ایران توانست تمام بازارهای نفتی خود را باز پس گیرد.  سرزعیم ادامه داد: حال این اتفاق در ۳ […]

به گفته او، اطلاعات در مورد سال ۱۴۰۲ محرمانه است اما در عمل شاهدیم ۳ سال پیاپی رشد بیش از ۵ درصد داشته‌ایم، مشابه اتفاقی که در پسابرجام در دولت آقای روحانی اتفاق افتاد. در سال ۹۵  ایران توانست تمام بازارهای نفتی خود را باز پس گیرد. 

سرزعیم ادامه داد: حال این اتفاق در ۳ سال اخیر رخ داده است اما در سال چهارم یعنی امسال ادامه‌دار نخواهد بود. در واقع به سقف صادرات رسیده‌ایم و نمی‌توانیم رشدی ایجاد کنیم.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
هراس بازار از حمله به تاسیسات نفتی ایران: بزرگترین جهش هفتگی برنت در یکسال گذشته ثبت شد 05 اکتبر 2024

هراس بازار از حمله به تاسیسات نفتی ایران: بزرگترین جهش هفتگی برنت در یکسال گذشته ثبت شد

اکوایران: افزایش خطر شکل گیری یک جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه و حمله به تاسیسات نفتی ایران سبب شد قیمت‌های جهانی نفت هفته گذشته با افزایش شدیدی مواجه شود که در طول بیش از یکسال گذشته بی‌سابقه بوده است.

مصرف بنزین در تهران افزایش یافت 05 اکتبر 2024

مصرف بنزین در تهران افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از رشد ۴.۵ درصدی مصرف بنزین در تهران در سال جاری خبر داد و گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین تهران به ۲۱ میلیون لیتر رسید.

قیمت نفت ترسناک می‌شود 05 اکتبر 2024

قیمت نفت ترسناک می‌شود

بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس اعلام کرد در صورت مختل شدن تولید نفت ایران، قیمت نفت بین ۱۰ تا ۲۰ دلار در هر بشکه در ۲۰۲۵ افزایش می‌یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.