در پی اعلام موافقت پلیس رژیم صهیونیستی برای برگزاری راهپیمایی سالانه موسوم به راهپیمایی پرچم، بن گویر اعلام کرد در این راهپیمایی شرکت می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی تاکید کرد فردا چهارشنبه در راهپیمایی پرچم در خیابان‌های قدس شرکت کرده و به همراه شهرک نشینان وارد مسجد الاقصی خواهد شد.
قرار است این راهپیمایی از باب العامود یکی از دروازهای بخش قدیمی شرق بیت المقدس عبور و شهرک نشینان بعد از آن به مسجد الاقصی یورش برده و با این کار خود سالگرد اشغال بخش شرقی قدس را که در سال ۱۹۶۷ صورت گرفته گرامی بدارند.
شهرک نشینان معمولا در این راهپیمایی پرچم‌های اسرائیل را حمل و شعارهای نژادپرستانه علیه عرب‌ها و فلسطینیان، سر می‌دهند.
ایتمار بن گویر وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی که این روزها به دلیل مخالفتش با طرح توافق مبادله اسرا به شدت از سوی اقشار مختلفی از صهیونیست‌ها منفور شده است، به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: فرد من هم به همراه دیگران از باب العامود به سوی جبل الهیکل (مسجد الاقصی) حرکت خواهم کرد.
در همین رابطه رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند، شماری از شهرک نشینان امروز سه شنبه هم با حمایت نیروهای پلیس به مسجدالاقصی حمله کردند.
پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های این رژیم قرار گرفت اعلام کرد: به شهرک نشینان اجازه برگزاری راهیپیمایی را داده است.
روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه تاکید کرد، بیش از ۳ هزار نیروی پلیس در طول مسیر راهپیمایی مستقر خواهند شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]