یک ایرلاین جزو برترین برندهای ترکیه شد
یک ایرلاین جزو برترین برندهای ترکیه شد

بر اساس بیانیه شرکت برند فاینانس Brand) Finance)، پیشروترین مشاور ارزشیابی برند در جهان، برترین برندهای ترکیه مشخص شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، خطوط هوایی ترکیش برای هفتمین سال متوالی در سال ۲۰۲۴ با ارزش ۱.۹۸۵ میلیارد دلار به‌عنوان با ارزش‌ترین برند ترکیه در این رتبه‌بندی قرار گرفت. البته ارزش برند حامل پرچم ملی ترکیه از ۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ اندکی کاهش یافته است.
دو شرکت‌ بزرگ لوازم خانگی ترکیه هم به ترتیب با ارزش ۱.۲۶۵ میلیارد دلار و ۹۱۷ میلیون دلار از این شرکت هواپیمایی پیروی کردند. یک خودروساز (۸۱۶ میلیون دلار)، یک وام‌دهنده دولتی (۶۶۵ میلیون دلار)، یک وام‌دهنده خصوصی (۵۹۶ میلیون دلار) و یک خرده‌فروش (۵۴۲ میلیون دلار) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
احمد بولات، رئیس شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، در بیانیه‌ای جداگانه درباره این نتایج اظهار کرد: حفظ رتبه اول خود در بین با ارزش‌ترین برندها در رتبه‌بندی امسال «کل خانواده ترکیش ایرلاینز را برای موفقیت بیشتر تشویق می‌کند. ما به افزایش سهم خود در ترکیه، اقتصاد، اشتغال و همه بخش‌هایی که در آنها سهامدار هستیم ادامه خواهیم داد.
با محاسبه ارزش مالی برندها برای بیش از ۲۰ سال، اکنون برند فایننس هر سال ۵۰۰۰ برند را ارزیابی می‌کند.
به نقل از ترکیش، ترکیش ایرلاینز که در سال ۱۹۳۳ با ناوگانی متشکل از پنج هواپیما تاسیس شد، در حال حاضر دارای ناوگانی متشکل از ۴۵۶ هواپیما (مسافری و باری) است که به ۳۴۶ مقصد در سراسر جهان، ازجمله ۲۹۳ بین المللی و ۵۳ داخلی پرواز می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]