شهید رئیسی، نماد دولت اسلامی است
شهید رئیسی، نماد دولت اسلامی است

استاندار لرستان گفت: شهید رئیسی، نماد دولت اسلامی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ابوطالب شفقت امروز ۲۴ خردادماه در مراسم افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، به همه نقاط کشور سفر کردند و درد دل مردم را شنیدند که نماد دولت اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای چنین پروژه‌هایی تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا به سرانجام رسیده و آنچه دیده شد بالاترین استاندارد دانشگاهی در اینجا نشان داده شد.
استاندار لرستان با بیان اینکه مجموعه‌ای که هشت سال طول کشید و در این دولت پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، افزود: امروز در این مجموعه، قسمت قدیمی کلنگ‌زنی شد که بعد از دو سال تکمیل خواهد شد.
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، اظهار کرد: امروز در بروجرد در حوزه بهداشت و درمان قدم‌هایی برداشته شده از جمله تکمیل و تجهیز بیمارستان آیت‌الله بروجردی (ره)، اورژانس هوایی، توسعه بیمارستان کوثر است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد رشته‌های این دانشکده به پنج رشته افزایش یافته و شرایط برای دانشکده پزشکی فراهم شده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: برای ایجاد شعبه جدید تأمین اجتماعی بروجرد مجوز صادر شده و اهتمام ویژه می‌طلبد تا این دو مطالبه هم انجام شود.
محمدرضا محمودی مدیرعامل خانه‌سازی ایران نیز گفت: قرارگاهی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شد و همین سبب شد تا پروژه‌ها روند تسریعی داشته باشند.
وی ادامه داد: تا پایان سال ماهی یک پروژه عمرانی در کشور افتتاح می‌شود که در مجموع تا پایان سال ۹ پروژه افتتاح خواهد شد که تلاش بر این است که بیمار فقط رنج بیماری داشته باشد و رنج دیگری نداشته باشد.
مدیرعامل خانه‌سازی کشور تصریح کرد: این پروژه با متراژ ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر ساخته شد که امروز به بهره‌برداری رسید و تجهیز این پروژه با خانه‌سازی بوده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]