برادرم را در خواب کشتم چون با هم اختلاف داشتیم!
برادرم را در خواب کشتم چون با هم اختلاف داشتیم!

مردی که برادرش را در خواب به قتل رسانده است، بعد از آنکه نقشه انحرافی‌اش لو رفت، مجبور به اعتراف شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اعتماد آنلاین، این متهم به قتل در حال حاضر در بازداشت ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات برای کشف انگیزه این قتل یکی از موضوعاتی است که تحقیقات در مورد آن در جریان است. مردی در روزهای پایانی هفته گذشته با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشته شدن برادر خود به دست دزدی خبر داد که به خانه‌ آنها رفته بود.
به این ترنیب، ماموران به محل قتل اعزام شدند. با حضور تیم تحقیق جنایی مشخص شد خانه‌ای که قتل در آن اتفاق افتاده، خانه‌ای دو طبقه متعلق به سه برادر است که دو نفر از آنها در یکی از طبقات زندگی می‌کنند و برادر دیگر به تنهایی در یک طبقه سکونت دارد. در زمان حادثه یکی از برادران سر کار رفت و دقایقی بعد یکی دیگر از آنها در تماس با پلیس از وقوع قتل خبر داد.
مرد جوان به ماموران گفت: من به طبقه‌ای که برادرم تنها در آن زندگی می‌کرد رفتم و آن‌موقع بود که جسدش را دیدم. احتمالاً دزدی به خانه‌اش زده و با او درگیر شده و بعد هم او را باچاقو زده است.
این در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تحقیقاتی که انجام دادند، مدارک و شواهدی را خلاف گفته‌های این مرد کشف کردند. سرانجام مشخص شد او با سناریوپردازی و صحنه‌سازی قصد گمراه کردن ماموران و منحرف کردن روند تحقیقات را دارد.
مرد مظنون که دچار برخی مشکلات روحی است در تحقیقات دقیق‌تر اعتراف کرد: وقتی برادرم که با من در یک طبقه زندگی می‌کند سر کار رفت، من به طبقه دیگر رفتم و برادر دیگرم را که تنها زندگی می‌کرد در خواب کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم. به این ترتیب، دستور بازداشت این متهم صادر شد و در حال حاضر او در اختیا ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد تا دلیل اختلاف مرگبار مشخص شود. جسد برادر کشته‌شده نیز به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا تحقیقات و معاینات دقیق‌تر انجام شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]