کودک ۴ ساله مفقودی در گرگان به آغوش خانواده بازگشت
کودک ۴ ساله مفقودی در گرگان به آغوش خانواده بازگشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پسر بچه ۴ ساله اهل سیرجان که عصر روز گذشته در خیابان خاکی و جنگلی ناهارخوران گم شده بود در صحت و سلامت پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، قاسم غریب‌آبادی شامگاه شنبه، ۱۶ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۵ روز گذشته ۱۵ تیرماه گزارش مفقودی یک پسر ۴ ساله از سوی پلیس و خانواده کودک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان اعلام شد.
وی گفت: بلافاصله و در ساعت ۱۶:۳۰ تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند. براساس اعلام خانواده کودک گمشده، حادثه در بلوار ناهارخوران، خیابان خاکی و جنگلی روبروی اداره کل محیط زیست رخ داده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: عصر امروز پس از ۲۴ ساعت جست‌وجوی امدادگران هلال‌احمر، نیروهای مردمی و محیط زیست، کودک حوالی منطقه مفقود شده در صحت و سلامت پیدا و به آغوش خانواده بازگشت.
غریب آبادی اضافه کرد: در این عملیات ۴۶ نیروی عملیاتی در قالب ۱۴ تیم شامل تیم‌های ارزیاب، آنست، کوهستان و واکنش سریع به همراه تیم‌های پشتیبان از آق قلا، واکنش سریع، آنست(تیم سگ های تجسس)، مرکزی گرگان ERC، کردکوی به‌کارگیری شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: همچنین ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و ۳ دستگاه آمبولانس ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه هلی‌شات دستگاه های همکار و ۵ دستگاه موتورسیکلت داوطلب نیز استفاده شد و برای پیدا کردن کودک تلاش کردند.
وی در پایان به خانواده ها به ویژه مسافرین که به تفرجگاه‌ها ناآشنا هستند توصیه کرد: مراقب افراد خانواده به ویژه کودکان باشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]