جدیدترین آمار شهدای جنگ غزه
جدیدترین آمار شهدای جنگ غزه

وزارت بهداشت فلسطین در غزه در دویست و هشتاد و دومین روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم این باریکه، آخرین آمار تلفات این جنگ را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته چهار قتل‌عام علیه خانواده‌های فلسطینی ساکن باریکه غزه مرتکب شده که در نتیجه آن ۱۴۱ نفر شهید و ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.
این وزارتخانه در تازه‌ترین آمار قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنگ غزه در ۲۸۲اُمین روز جنگ به ۳۸ هزار و ۵۸۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۸ هزار و ۸۸۱ نفر رسیده است.
وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد هزاران نفر همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تیم‌های امدادرسانی تاکنون موفق به خارج کردن آن‌ها نشده‌اند.
با ادامه حملات زمینی، دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز شده است، ده‌ها هزار نفر از شهروندان فلسطینی شهید، مجروح و یا ناپدید شده‌اند و نزدیک به ۲ میلیون نفر هم از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.
علاوه بر این، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت های نوار غزه نیز در جریان این جنگ تخریب شده است و محاصره شدید و بحران انسانی رقت بار در کنار گرسنگی بی سابقه زندگی ساکنان این منطقه را تحت الشعاع قرار داده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]