دستگیری سه اسرائیلی به اتهام همکاری با ایران
دستگیری سه اسرائیلی به اتهام همکاری با ایران

رسانه‌های اسرائیلی مدعی بازداشت سه صهیونیست به زعم همکاری با ایران شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرویس‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که امروز سه شنبه، سه اسرائیلی را به زعم همکاری با نیروهای اطلاعاتی ایران بازداشت کردند.
در همین خصوص سایت عبری زبان وای نت مدعی شد سرویس شاباک و یگان تحقیقات بین المللی رژیم صهیونیستی زیرساخت‌های سرویس‌های اطلاعاتی ایران را که طی ماه‌های گذشته تحت پوشش آژانس‌های خارجی با هدف جذب صهیونیست‌ها برای اجرای مأموریت‌های مختلف در اراضی اشغالی فعالیت می‌کردند شناسایی کردند!
به نقل از روسیا الیوم، بر اساس این گزارش نام یکی از افراد بازداشت شده الی میلخ اشترن ۲۱ ساله ساکن بیت شیمش است که از طریق پلتفرم تلگرام با آیدی به نام آنا ایلینا در ارتباط بوده است. از وی خواسته شده برخی اعلامیه‌ها را در تل آویو نصب کند و یا پول‌هایی را در نقاط مختلف قدس اشغالی و تل آویو جا به جا کرده و بسته‌های حاوی سر بریده حیوانات یا عروسک‌ها را در کنار چاقو و پیام‌های تهدیدآمیز ارسال کند.
رژیم صهیونیستی در حالی مدعی کشف به اصطلاح این فعالیت‌های خرابکارانه شده که خود ید طولایی در استفاده از فضای مجازی برای اهداف جاسوسی داشته و دارد، از طرفی صحت و سقم این خبر به طور نهایی هنوز تأیید نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]