ابراهیم عزیزی در پیامی تاکید کرد که رئیس‌جمهور شکست‌خورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتش‌بس پایبند نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: ایالات متحده بار دیگر در میانه مذاکرات به ایران حمله کرد.

عزیزی افزود: رئیس‌جمهور شکست‌خورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتش‌بس پایبند نیست.

وی تصریح کرد: این نقض بی‌پروا آتش‌بس، همانند همیشه به عقب‌نشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: بازی سرزنش دیگر کارساز نیست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]