قرارداد پرسپولیسی‌ها با تراکتور امضا شد؟
قرارداد پرسپولیسی‌ها با تراکتور امضا شد؟

اخبار ضد و نقیضی پیرامون نقل‌وانتقالات تابستانه تراکتور به گوش می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ۲ هفته از آغاز نقل‌وانتقالات تابستانه می‌گذرد. علی‌رغم اینکه تراکتور بازیکنی جذب نکرده؛ اما پرخبرترین روزهایش را سپری می‌کند.
اخیراً بحث انتقال ۳ پرسپولیسی به تراکتور مطرح شده بود. حتی برخی منابع اعلام کردند که مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با حضور در دفتر باشگاه تراکتور با این تیم قرارداد امضا کردند و با پیراهن این تیم عکس گرفته‌اند.
روز گذشته (یکشنبه) بخش خبری شبکه استانی سهند نیز از امضا قراداد رسمی این ۲ بازیکن با تراکتور خبر داده بود. این شبکه استانی اعلام کرد که قرارداد ترابی و اسماعیلی‌فر یک ساله و با بند تمدید خودکار است.
این درحالی است که سرپرست مدیرعاملی تراکتور می‌گوید این تیم فعلا با بازیکنی قرارداد امضا نکرده است.
سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور امروز (دوشنبه) پس از برگزاری جلسه سالانه صدور مجوز حرفه‌ای در این رابطه به خبرنگاران گفت: «ما هنوز بازیکنی نگرفته‌ایم. اسکلت تیم را کامل حفظ می‌کنیم. بنای ما بر ثبات تیمی است. نفرات اصلی فصل گذشته را حفظ می‌کنیم و در جاهایی که نیاز داشتیم و ضعف داشتیم، بازیکن جذب می‌کنیم. قرار نیست که بازیکن زیادی بخریم.»
او درباره اخباری که پیرامون باشگاه تراکتور در نقل و انتقالات منتشر می‌شود، گفت: «شفاف بخواهم بگویم، این است که با بازیکنان و گزینه‌های مربیگری که مدنظرمان بود، صحبت‌های لازم را کردیم. نقطه نظرات آن‌ها را شنیدیم و پیشنهادات خودمان را هم اعلام کردیم. هر وقت به جمع‌بندی برسیم و نهایی بشود، اعلام می‌کنیم.»
مظفری‌زاده در مورد این که شبکه تلویزیونی تبریز خبر جذب دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را تایید کرده است؟ گفت: «آن کسی که باید اعلام رسمی کند، باشگاه تراکتور است که من موضع رسمی را اعلام کردم.»
با این اوصاف تراکتور فعلاً بازیکن جدیدی جذب نکرده است. تی‌تی‌ها احتمالاً تا پایان هفته از سرمربی جدیدشان رونمایی می‌کنند و سپس خرید های تابستانی قرمزپوشان مشخص خواهند شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]