کنایه سنگین اوسمار به مدیران پرسپولیس / سرمربی برزیلی رفتنی شد؟
کنایه سنگین اوسمار به مدیران پرسپولیس / سرمربی برزیلی رفتنی شد؟

اوسمار ویرا در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر مذاکره مدیران پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ، با انتشار استوری کنایه‌آمیزی به تصمیمات مدیریت باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اوسمار ویرا سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس، یک استوری معنادار در صفحه شخصی خود منتشر کرد که به نظر می‌رسد مخاطب او مدیران باشگاه پرسپولیس هستند.

مدیرانی که گویا در روز‌های اخیر با دراگان اسکوچیچ برای جانشینی اوسمار ویرا مذاکره کرده‌اند.

وی نوشت: خدا همیشه نیکوست. متعهد بودن، حرفه‌ای بودن، مهربان بودن با دیگران و قابل اعتماد بودن، یک انتخاب نیست بلکه نشانه و بیانگر شخصیت انسان است.

آخرین خبر از جنجال در پرسپولیس / کنایه سنگین اوسمار به مدیران باشگاه

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]