افزایش سرمایه ۸۴ درصدی وبانک
افزایش سرمایه ۸۴ درصدی وبانک

با موافقت اکثریت سهامداران حقیقی و حقوقی حاضر در مجمع عمومی فوق العاده وبانک، سرمایه این شرکت با افزایش ۲۳۰۰۰ میلیارد ریالی از ۲۷.۲۵۰ میلیارد ریال به ۵۰۲۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین، مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با حضور ۷۵/۵۱ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ با دستور جلسه استماع گزارش توجیهی هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه شرکت، اتخاذ تصمیم درخصوص افزایش سرمایه، اصلاح مفاد اساسنامه و سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است در سالن خاتم الانبیاء (ص) گروه توسعه ملی برگزار شد.
در مجمع موصوف پس از استماع گزارش توجیهی هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی افزایش سرمایه ۸۴/۴۰ درصدی وبانک از محل اندوخته سرمایه ای به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده بلند مدت و کوتاه مدت مطرح شد که با موافقت اکثریت سهامداران حاضر مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین علاوه بر اصلاح اساسنامه مطابق با نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار، اصلاح ماده ۵۸ اساسنامه شرکت نیز که پیش از این مجوزهای لازم را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ نموده بود مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]