بشتابید؛ اکثر قابلیت‌های پولی ChatGPT رایگان شد!
بشتابید؛ اکثر قابلیت‌های پولی ChatGPT رایگان شد!

کاربران نسخه رایگان هوش مصنوعی ChatGPT حالا به GPTهای سفارشی، تجزیه‌وتحلیل نمودارها، سوال پرسیدن در مورد عکس‌ها و سایر ویژگی‌های جدیدی که ماه گذشته با GPT-۴o معرفی شده بودند، دسترسی دارند.

تینا مزدکی: قابلیت‌هایی مانند تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، ایجاد نمودار، دید بصری، آپلود فایل، حافظه و GPTهای سفارشی ابتدا برای کاربران پولی ChatGPT در دسترس قرار گرفته بودند، اما اکنون تمام کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این خبر، توسط حساب رسمی OpenAI در ایکس اعلام شده است.
محدودیت‌های فعلی نسخه رایگان هوش مصنوعی ChatGPT
در حالی که کاربران رایگان ChatGPT اکنون می‌توانند مدل‌های سفارشی ساخته‌شده را پیدا کنند و از آن‌ها استفاده کنند (این قابلیت قبلاً فقط برای مشترکین پولی ارائه شده بود)، اما همچنان نمی‌توانند GPTهای سفارشی تولید کنند. سازندگان GPTهای سفارشی همچنین در طرح اشتراک درآمدی OpenAI شرکت می‌کنند که این استارتاپ در ماه مارس آزمایش آن را آغاز کرده بود.

داشتن قابلیت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و ایجاد نمودار به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های OneDrive و Google Drive را برای تجزیه‌وتحلیل سریع‌تر و همچنین استفاده از نمودارهای قابل تنظیم، به ChatGPT متصل کنند.
با این حال، مشترکین پولی هنوز یک مزیت مهم دیگر دارند: محدودیت کمتر در مکالمه با هوش مصنوعی. در واقع زمانی که کاربران رایگان هنگام استفاده از GPT-۴o به محدودیت پیام یا مکالمه خود برسند، مدل به‌طور خودکار به GPT-۳.۵ تغییر پیدا می‌کند.
۳۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]