تضمین سفری ایمن با قابلیت «امنیت سفر» اسنپ + دانلود اسنپ برای ایفون
تضمین سفری ایمن با قابلیت «امنیت سفر» اسنپ + دانلود اسنپ برای ایفون
این تاکسی‌یاب پرطرفدار برای افزایش بیش‌تر امنیت کاربران خود قابلیت‌های‌ جدیدی را در بخش «امنیت سفر» به برنامه اسنپ برای ایفون افزوده است تا خیال مسافران و رانندگان را برای تجربه سفرهای ایمن آسوده سازد.

 در این مطلب با این قابلیت‌ها آشنا خواهید شد و آموزش دانلود برنامه اسنپ برای ایفون و چگونگی دانلود ویز برای ایفون و دیوار ios را خواهید آموخت.

«امنیت سفر» در اسنپ چیست؟

امنیت جانی مسافران و رانندگان همواره دغدغه اساسی و اولویت اصلی اسنپ بوده است و از زمان عرضه اولیه نسخه وب اسنپ رانندگان ایفون تاکنون، این تاکسی‌یاب اینترنتی با ارائه تدابیری هوشمندانه کوشیده است که امنیت کاربران خود را افزایش دهد. اکنون نیز اسنپ با افزودن قابلیت‌های مختلفی به سرویس امنیت سفر اپلیکیشن اسنپ برای ایفون، سطح امنیتی تاکسی‌یاب خود را به میزان زیادی ارتقا و احتمال وقوع جرم را به شدت کاهش داده است. پیش از معرفی این قابلیت‌ها باید به این نکته اشاره گردد که تمام متقاضیان کار در اسنپ پیش از پیوستن به ناوگان این تاکسی‌یاب و دانلود نرم‌افزار رایگان اسنپ برای ایفون، غربال‌گری می‌شوند و از فیلترهای مختلفی نظیر پلیس اماکن فراجا و مشاوره روانشناسی گذر می‌کنند و پس از موفقیت در این مراحل می‌توانند اسنپ رانندگان برای ایفون را دانلود و به فعالیت در این تاکسی‌یاب اینترنتی مشغول شوند.

کرایه ارزان و دسترسی آسان را باید دو عامل اصلی موفقیت تاکسی‌یاب اینترنتی اسنپ در دهه گذشته دانست. این اپ با استفاده از تمام ظرفیت‌های ابزارهای دیجیتالی، درخواست تاکسی تلفنی را با دانلود اسنپ برای ایفون جایگزین کرد و آژانس‌های کرایه اتومبیل را به دست فراموشی سپرد. اکنون اسنپ بیش از ۱۰ میلیون کاربر مسافر و نیم میلیون کاربر راننده دارد و سهم بزرگی از بازار تجارت الکترونیکی کشور را به خود اختصاص داده است.

سرویس امنیت سفر از چه قابلیت‌هایی تشکیل شده است؟

سرویس اسنپ سفر که با آیکون سپری آبی‌رنگ در نقشه نشان داده شده است، بخش‌های مختلفی دارد که هرکدام به طریقی به شما در تأمین امنیت در سفر یاری می‌رساند. بخش اول امنیت سفر اسنپ برای ایفون به دانستنی‌های مهم امنیتی اختصاص یافته و نکات مهم امنیتی را در قالب پرسش و پاسخ به شما ارائه کرده است. در بخش بعدی گزینه تماس با تیم امنیت سفر قرار گرفته و با دانلود اسنپ برای ایفون با لینک مستقیم رایگان و استفاده از این گزینه در شرایط بسیار اضطراری، تیم امنیت اسنپ بدون درنگ و معطلی به درخواست شما پاسخ خواهد داد و برای کمک به شما و حل مشکل مداخله خواهد کرد.

بخش بعدی ارسال پیام فوری به کارشناسان سفر است و از آنجایی که این بخش در تمام پلتفرم‌ها نیز موجود است، شما با دانلود وب اپلیکیشن اسنپ برای ایفون نیز می‌توانید پیام فوری خود را در زمان احساس خطر بدون نیاز به تماس تلفنی برای کارشناسان اسنپ ارسال کنید. گزینه بعدی سرویس امنیت سفر تماس با اورژانس است که به واسطه دانلود اسنپ برای ایفون با لینک مستقیم و انتخاب این گزینه می‌توانید علاوه بر تماس تلفنی با اورژانس و درخواست کمک‌های پزشکی، تیم امنیت اسنپ را نیز در جریان حادثه قرار دهید. و در آخر، بخش اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی لحظه‌ای قرار گرفته که با دانلود اسنپ براي ايفون و فعال‌سازی این گزینه می‌توانید موقعیت مکانی زنده سفر خود را، از ابتدای سفر تا انتهای سفر همراه با اطلاعاتی نظیر نام راننده، عکس و شماره پلاک خودرو به دوستان و اقوام خود ارسال کنید تا در جریان کامل سفر شما در هر لحظه قرار داشته باشند.

سرویس امنیت سفر از چه قابلیت‌هایی تشکیل شده است؟

نصب اسنپ برای ایفون چگونه است؟

اگر جزء خانواده بزرگ اپل باشید، حتماً می‌دانید که امکان دانلود برنامه اسنپ برای آیفون در اپ استور وجود ندارد و نصب اپليكيشن اسنپ براي ايفون مستلزم استفاده از بازارچه‌های ایرانی مجاز اپ‌های آیفون است. سیبچه به عنوان اولین بازارچه اپ‌های موبایلی آیفون سال‌هاست به خدمات‌رسانی به دارندگان این گوشی‌های ارزشمند مشغول بوده و راهکارهای مبتکرانه مختلفی را برای دور زدن تحریم‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌های این گوشی‌های گران‌بها به ایرانیان ارائه کرده است. با دانلود و نصب سیبچه می‌توانید تمام اپ‌های ایرانی را به واسطه این بازارچه نصب کرده و دسترسی پیوسته خود را به این اپ‌ها حفظ کنید. پس از نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه می‌توانید وارد بخش جستجوگر اپ شوید و عبارت دانلود اسنپ برای ایفون را تایپ کنید. چنانچه کاربر راننده هستید نیز می‌توانید با تایپ عبارت دانلود اسنپ رانندگان برای ایفون با لینک مستقیم به صفحه اختصاصی نصب برنامه اسنپ براي ايفون هدایت گردید.

همکاری اسنپ و دیوار در «کنار دیوار»

دیوار، برنامه نیازمندی‌های اینترنتی و خرید و فروش کالاهای دست دوم و نو، پلتفرم جدیدی را تحت عنوان کنار دیوار ارائه کرده که امکان همکاری اسنپ و دیوار در آن فراهم گشته است. بنابراین شما با نصب دیوار روی ایفون می‌توانید کالاهای خود را خریداری کرده و به واسطه اسنپ باکس تحویل بگیرید. در حقیقت برنامه دیوار برای ایفون با طراحی بخش «کنار دیوار»، سرویس‌دهندگان مختلف ایرانی را در کنار یکدیگر گردهم آورده است تا بهترین کیفیت ممکن را به کاربران خود، چه در قالب خریدار و چه در قالب خدمات دهنده ارائه کند. علاوه بر اسنپ برای گوشی ایفون، اپ‌های تپسی پک، تومن، پستکس، امضانو، پادرو، همراه مکانیک، کارنامه و.. نیز اپلیکیشن دیوار برای ایفون را در این پروژه یاری می‌کنند. بنابراین با دانلود برنامه دیوار برای آیفون می‌توانید کالاهای خود را به روشی امن و مطمئن به فروش رسانید و از دیگر اپ‌های کاربردی جهت اطمینان از امنیت انجام فرآیند خرید و فروش استفاده کنید.

آموزش نصب برنامه دیوار برای ایفون

پس از نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه می‌توانید سیبچه را اجرا کرده و عبارت دانلود دیوار برای ایفون را در آن جستجو کنید. سپس به صفحه اختصاصی دانلود برنامه دیوار برای ایفون هدایت خواهید شد و با فشردن دکمه آبی‌رنگ دانلود برنامه دیوار ایفون می‌توانید برنامه دیوار نسخه ایفون را روی گوشی آیفون خود نصب و اجرا کنید.

آموزش نصب برنامه دیوار برای ایفون

اسنپ یا ویز فارسی برای ایفون؟

استفاده از مسیریاب‌های مختلف به سلیقه و ترجیحات افراد برمی‌گردد. اسنپ برای اپ خود از نقشه‌هایی متن‌باز و بومی‌سازی شده استفاده می‌کند که امکان مسیریابی آسوده و بی‌دردسر را برای رانندگان فراهم می‌کند و برنامه ویز برای ایفون نیز به علت ارائه قابلیت‌های فراوانی که دارد، محبوبیت چشم‌گیری را میان ایرانیان کسب کرده است. اما باید توجه داشت که گرچه اسنپ یک تاکسی یابی اینترنتی است، قابلیت‌هایی در حد و اندازه یک مسیریاب حرفه‌ای را به رانندگان ارائه داده و گزارشاتی زنده از شرایط آب و هوایی مناطق مختلف شهر و وضعیت ترافیکی معابر و خیابان‌های سطح شهر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویز نیز که لقب بهترین مسیریاب سخنگو فارسی برای ایفون در اپ استور را به خود اختصاص داده است، به ابزارهای فراوانی نظیر سخنگوی صوتی فارسی و نمایش اماکن پربازدید و جایگاه‌های سوخت‌رسانی مجهز شده است. بنابراین با دانلود ویز برای ایفون به راحتی می‌توانید یک راهنمای صوتی پیشرفته را برای یافتن مسیرهای درست و اطلاع از حوادث جاده‌ای و غیره در دسترس داشته باشید.

نحوه دانلود ویز برای ایفون رایگان

دانلود رایگان ویز فارسی به واسطه نصب سیبچه و اجرای این بازارچه امکان‌پذیر است. کافی است پس از اتمام نصب سیبچه، این اپلیکیشن را اجرا کرده و عبارت دانلود ویز فارسی سخنگو را در آن جستجو کنید تا به صفحه بهترین مسیریاب سخنگو فارسی ویز منتقل شوید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]