نظر محمد غرضی درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات
نظر محمد غرضی درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات

محمد غرضی که سه دوره وزیر پست و تلگراف و تلفن (ارتباطات امروز) بوده است، درباره ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار نظر کرد.

تینا مزدکی: سید محمد غرضی نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی و بعد در سال ۱۳۶۰ سکان هدایت وزارت نفت را به دست گرفت. او در دولت‌ موسوی درحالی‌که حدوداً ۴۴ سال داشت، وزیر پست تلگراف و تلفن (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز) شد و در سه دولت این مسئولیت را عهده‌دار بود. در دوران وزارت او و در سال ۱۳۷۲ بود که تلفن همراه وارد ایران شد و خدمات اینترنتی تا حدودی در دسترس مردم قرار گرفت.

هر زمان به جوان متخصص اعتماد کردیم، نتایج مثبت به‌دست‌آمد
محمد غرضی در گفتگو با خبرآنلاین در رابطه با موضوع اینترنت و فیلترینگ گفت:« مقابله با فناوری‌های ارتباطی هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نبوده است.»
او همچنین در مورد معرفی ستار هاشمی به‌عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس نیز گفت:«من آقای ستار هاشمی را ملاقات نکرده‌ام، اما ازآنچه شنیده‌ام، ایشان دارای تحصیلات عالی و تجربیات مرتبط هستند که امیدوارم در نقش جدیدشان موفق باشند. یکی از مشکلات مدیران ارشد ما عدم شناخت کافی از ساختار دولت است. شنیده‌ام که ایشان در سازمان ثبت اقدامات مثبتی انجام داده‌اند و امیدوارم که در وزارت ارتباطات نیز موفق باشند. هر زمان که به جوانان متخصص اعتماد کرده‌ایم، نتایج مثبتی به‌دست‌آمده است.»
متن کامل گفتگو غرضی با خبرآنلاین را اینجا بخوانید.
۳۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]