اولین رندر فاش شده از سامسونگ گلکسی اس ۲۵ / عکس
اولین رندر فاش شده از سامسونگ گلکسی اس ۲۵ / عکس

پس از انتشار رندرهای گلکسی S25 اولترا و گلکسی S25، حالا گلکسی S25 پلاس در رندرهایی جدید به‌تصویر کشیده شده است. به جزئیات و دقت این رندرها باید به دیده‌ی تردید نگاه کرد؛ اما می‌توان کلیات طراحی پرچمدار میانی جدید سامسونگ را مشاهده کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در رندرهای گلکسی S25 پلاس نمی‌توان تغییرات چشمگیری نسبت‌به نسل قبلی مشاهده کرد. کماکان شاهد سه دوربین در پنل پشتی با چیدمان عمودی هستیم. حاشیه‌های نمایشگر ممکن است در نسل جدید اندکی کمتر از گلکسی S24 پلاس باشد.

سامسونگ چندین سال است که در قبال گوشی‌های جدیدش رویکردی محافظه‌کارانه در پیش گرفته و تغییراتی قطره‌چکانی در گوشی‌هایش اعمال می‌کند. به‌نظر می‌رسد در سری گلکسی S25 نیز باید شاهد تکرار همین روند باشیم.

شایعات می‌گویند گلکسی S25 پلاس همچنان باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی نسل قبلی را حفظ خواهد کرد و از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ یا اگزینوس ۲۵۰۰ قدرت خواهد گرفت. پرچمدار میانی سامسونگ احتمالاً در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گیرد.

اولین رندر فاش شده از سامسونگ گلکسی اس ۲۵ / عکس

گلکسی S25 پلاس ظاهراً ابعادی برابر با ۱۵۸٫۴ در ۷۵٫۷ در ۷٫۳ میلی‌متر خواهد داشت تا کمی کوتاه‌تر، باریک‌تر و کم‌عرض‌تر از S24 پلاس باشد. پرچمداران جدید سامسونگ احتمالاً در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (دی و بهمن ۱۴۰۳) رونمایی خواهند شد.

۵۸۵۸

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]