همه به رئیس جمهور منتخب کمک کنند
همه به رئیس جمهور منتخب کمک کنند

امام جمعه کرج گفت: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود همدلی میان همه جریانات را تقویت و از ظرفیت همه برای آبادانی ایران کمک کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۲ تیرماه کرج از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد و گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پس از شهادت آیت‌الله رئیسی در امنیت و با سرعت و دقت برگزار شد.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: مشارکت ۴۹.۸ درصدی مردم در این انتخابات نشان داد که آن‌ها به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.
وی افزود: برای پیشبرد اهداف و تقویت برنامه‌ها، همه به رئیس جمهور منتخب کمک کنند. تضعیف و تخریب جایگاه ریاست جمهوری جایز نیست. البته مطالبه گری و نصیحت منصفانه اگر به قصد تخریب نباشد اشکالی ندارد.
امام جمعه کرج گفت: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود همدلی میان همه جریانات را تقویت و از ظرفیت همه برای آبادانی ایران کمک کند.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه به تأسیس شورای نگهبان در تیرماه سال ۵۹ اشاره و اعلام کرد: شورای نگهبان دارای جایگاه راهبردی و حافظ قانون اساسی است؛ این شورا پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اهتمام امام (ره) در قانون اساسی قرار گرفت و دشمنان ناجوانمردانه به این رکن حمله کردند و می‌دانند تا امروز این جایگاه با طهارت و صلابت انجام وظیفه کرده است.
وی افزود: شورای نگهبان براساس قانون موظف است از ورود ناخالصی‌ها جلوگیری کند. هر چند ممکن است مشکلاتی رخ دهد اما نباید وظیفه قانونی آن را زیر سوال برد. وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز فرارسیدن تاسوعا و عاشورا را تسلیت گفت و افزود: این روزها زمان درس گرفتن و عمل کردن به پیام‌های عاشورای حسینی است. یک پیام روشن عاشورا این است که بدون شناخت راه حقانیت و اطمینان از آن در هیچ راهی قدم نگذاریم.
نماینده ولی فقیه در البرز ادامه داد: امروز مساجد، تکایا، هیات‌ها و متصدیان این مراکز مسولیت‌های خطیری دارند و باید مخاطبان خود را در مسیر خونین امام حسین (ع) برای قیام در راه خدا تربیت کنند؛ متولیان مساجد و مراکز دینی باید در این بخش به مسایل سیاسی و اجتماعی محله‌های اطراف بی‌تفاوت نباشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]