هوای قم جهنم می‌شود
هوای قم جهنم می‌شود

هواشناسی استان قم هشدار داد که گردوخاک آسمان این استان را در ۴۸ ساعت آینده، آلوده و غبارآلود می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، هواشناسی استان قم با صدور هشدار سطح زرد، وزش باد نسبتا شدید را همراه با گردوخاک طی دو روز آینده در استان قم پیش بینی کرده است.
بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز شنبه آسمان صاف تا کمی ابری انتظار می رود و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
بیشینه دمای قم امروز ۴۲ درجه و کمینه آن نیز ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. هواشناسی استان قم برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد اعلام کرده که وزرش باد نسبتاً شدید تا شدید و گرد و خاک از مخاطرات آن است.
بر این اساس احتمال اختلال در تردد، کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، احتمال آسیب به صنایع حساس به گردوخاک، احتمال آسیب به سازهای موقت، احتمال شکستن درختان فرسوده و سقوط اشیا از ارتفاعات و احتمال بروز مشکلات پزشکی برای گروه‌های حساس دور از انتظار نیست.
فردا یک‌شنبه آسمان قم، صاف خواهد بود و در بعدازظهر با وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک همراه خواهد شد. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری نیز آسمان صاف همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود که در برخی ساعات با وزش باد همراه خواهد شد.
روند دما در این مدت در استان قم در قیاس روزانه تغییر چندانی ندارد. بخش های کهک و سلفچگان از توابع استان قم با حداکثر ۳۸ درجه سانتیگراد نسبت به سایر مناطق هوای مطبوع‌تری دارند.
در هفته گذشته هوای استان قم در وضعیت ناسالم و خطرناک‌ قرار داشت، به طوری‌که سه روز در هفته تعطیل اعلام شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]