موافقت شورای شهر با باغ بودن ۹ پلاک ثبتی در تهران
موافقت شورای شهر با باغ بودن ۹ پلاک ثبتی در تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا ۹ پلاک ثبتی را به عنوان باغ در جلسه امروز شورا به تثبیت رساندند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و نهمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستورکار خود داشتند که در همین راستا شربیانی عضو کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به پلاک ثبتی ۱۱۸.۲۰۴ گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده است. این زمین حد نصاب درختان لازم را ندارد اما در کمیسیون ماده ۱۲ بخشی از آن دایر بر باغ است و غلبه پوشش درختان بر اساس تصاویر هوایی انبوهی از درختان را نشان می‌دهد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
شربیانی به پلاک ثبتی ۸.۱۶۶۴ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۷۴۵ متر مربع در منطقه ۱ واقع شده حد نصاب لازم درختان را دارد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
این عضو شورای شهر تهران به پلاک ثبتی ۲۰۸۵۱۲۶ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۷۱۹ متر مربع در منطقه ۲ واقع شده که حد نصاب درختان لازم را دارد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
وی به پلاک ثبتی ۱۱۸.۱۱۶۹.۱ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۲۶۲۵ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده و حد نصاب درختان لازم را ندارد اما کمیسیون ماده ۱۲ آن را زمین دایر مشجر قلمداد کرده است بر همین است کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
شربیانی به پلاک ثبتی ۶۷.۱۷۵۷۵ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۱۳۰ متر مربع در منطقه ۱ واقع شده است و حد نصاب درختان لازم را دارد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
وی به پلاک ثبتی ۱۲۲.۸۰۰۲ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۸۰۰ متر مربع حد نصاب درختان لازم را ندارد و در سند آن یک قطعه زمین عنوان شده است همچنین این زمین از عرصه یک باغ تفکیک شده است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به پلاک ثبتی ۱۲۶.۶۷۸۲ افزود: این زمین به مساحت ۱۲۳۵ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده است و حد نصاب درختان لازم را ندارد اما کمیسیون ماده ۱۲ دایره بر باغ بودن رای داده است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
شربیانی به پلاک ثبتی ۱۲۶.۲۹۶ اشاره کرد و گفت: این زمین به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده است و حد نصاب درختان لازم را دارد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
وی درباره پلاک ثبتی ۷۲.۱۴۲۷ نیز اظهارکرد: این زمین به مساحت ۸۰۵ متر مربع در منطقه ۲ واقع شده است و حد نصاب درختان لازم را ندارد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به غیر باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
شربیانی به پلاک ثبتی های ۱۲۶۱.۱۴.۱ و ۱۲۶.۱۵.۲ نیز اشاره کرد و گفت: این دو پلاک ثبتی به مساحت ۱۹۶۷ متر مربع در منطقه ۱۲ واقع شده‌اند. حد نصاب درختان لازم را ندارند اما بر اساس تصاویر هوایی بیش از ۵۵ درصد مساحت این زمین‌ها را انبوهی از درختان پوشش می‌دهد بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این دو زمین داده است. اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این دو زمین موافقت کردند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]