رییس پلیس راه استان قزوین با صدور اطلاعیه ای از محدودیت‌های ترافیکی از روز دوشنبه ۲۵تیر تا جمعه ۲۹ تیر ماه در محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: با توجه به تاسوعا و عاشورای حسینی و در پیش بودن تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم قزوین – رشت و بالعکس اعمال می‌شود.
وی در ادامه گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷۰۰ تا ۲۴۰۰ روزهای دوشنبه و سه شنبه و جمعه ۲۶،۲۵ و ۲۹ تیرماه ماه در محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس ممنوع است.
رییس پلیس راه استان قزوین با تاکید بر اینکه مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان میباشد، تصریح کرد: از رانندگان انواع تریلر، کامیون و کامیونت تقاضا می شود نسبت به محدودیت های اعلام شده توجه نموده و برای اجرای آنها همکاری لازم را با کارکنان پلیس راه استان داشته باشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]