مجمع عمومی گروه توسعه ملی برگزار شد/ تقسیم سود ۶۵۰ تومانی “وبانک”
مجمع عمومی گروه توسعه ملی برگزار شد/ تقسیم سود ۶۵۰ تومانی “وبانک”

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با حضور بیش از ۷۴ درصد سهامداران این شرکت برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، امروز پنجشنبه، ۲۸ تیرماه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با حضور بیش از ۷۴ درصد سهامداران این شرکت برگزار شد.
در مجمع امروز وبانک، تقسیم سود ۶۵۰ تومانی به ازای هر سهم به تصویب سهامداران رسید و همچنین انتخاب اعضای هیات مدیره در دستورکار سهامداران بود.
علی نبوی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در مجمع سالانه این شرکت درخصوص فروش شاراک (واگذاری پتروشیمی شازند) بیان کرد: سیاست شرکت این است که وارد سرمایه‌گذاری های بلندمدت مانند خود شاراک نشود، اگر قرار بود چیزی شبیه شاراک را بخریم، قطعا پتروشیمی شازند را نمی فروختیم.
نبوی افزود: دوستان یک پرتفوی بهینه ای از سرمایه‌گذاری را پیشنهاد داده اند و کمیته سرمایه‌گذاری خبره ای هم در همین راستا تشکیل شده است.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری که گروه بهشهر در بانک اقتصاد نوین انجام داده اند توسط حسابرسی توضیح داده شد. اتفاقا یک حرکت خوبی در گروه بهشهر انجام شده است و در روز آخر سال ۱۴۰۲ مجوز بانک مرکزی برای این که ۳۳ درصد سهام اقتصاد نوین در اختیار بهشهر قرار گیرد اخذ شده است؛ بنابراین سهمی که بیش از ۱۰ درصد بوده به ۳۳ درصد رسیده و مورد تایید بانک مرکزی است و حق رای و تقسیم سود نیز در اختیار قرار گرفته است.
مدیرعامل وبانک تصریح کرد: سودی که تا به امروز از سپرده گذاری اخذ کرده ایم حداقل در مقایسه با بورس سرمایه‌گذاری بهتری بوده است. ما هم به تناسب به سمت سرمایه‌گذاری های خرد، غیرمدیریتی و غیرکنترلی و همچنین سهام هایی که بورسی هستند و نقدینگی بالایی دارند خواهیم رفت.
نبوی در پاسخ به سوال سهامدادان درخصوص چگونگی سرمایه گذاری وبانک نیز گفت: زمانی می توانیم برای سرمایه‌گذاری تصمیم بگیریم که بدانیم چه مقدار منابع در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت. ما بعد از این مجمع در مورد نحوه سرمایه‌گذاری اطلاعات و شفافیت لازم را در اختیار سهامداران قرار خواهیم داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]