فوری / قیمت کارخانه شاهین پلاس افزایش یافت
فوری / قیمت کارخانه شاهین پلاس افزایش یافت

قیمت جدید خودرو شاهین پلاس اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین،قیمت جدید شاهین اعلام شد. بر اساس شرایط فروش منتشر شده سایپا، قیمت شاهین پلاس در محدوده ۸۱۰ تا ۸۴۰ میلیون تومان است. این قیمت اگرچه بالا به نظر می رسد اما این پیام را دارد که بر اساس قیمت گذاری های جدید، باید منتظر قیمت بالایی برای تمام محصولات داخلی باشیم.
جدول قیمت شاهین پلاس

نام خودرو
قیمت (تومان)

شاهین پلاس
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰

افزایش قیمت محصولات سایپا
چند روز گذشته توسلی مهر، مدیرعامل خودروسازی سایپا خبر از اخذ افزایش قیمت محصولات سایپا داد. او درباره افزایش قیمت محصولات سایپا گفت: خوشبختانه دیشب در کمیته خودرو وزارت صمت در رابطه با سیاست قیمت‌گذاری دستوری، قیمت تازه‌ای برای محصولات جدید سایپا در نظر گرفتیم.
در جریان مجمع سایپا مطرح شد، امسال هفت شرکت به ارزش ۲۲ همت برای عرضه در بورس از طرف شرکت سایپا حضور دارند.همچنین مجموعه سایپا در سه ماه ابتدایی امسال شاهد رشد فروش ۲۹ درصدی و تامین مواد ۱۵ درصدی بوده‌ است. به علاوه در مجمع امروز سایپا مشخص شد که این شرکت در سه ماه اول امسال به صورت میانگین بالای دو هزار دستگاه تولید کرده‌ است. تعداد تولید سایپا دیزل در امسال حدود ۱۵۰ درصد افزایش خواهد داشت و مقرر شده است که تمامی محصولات سیتروئن در سایپا کاشان تولید شود. در ادامه مجمع امروز سایپا اعلام شد که این شرکت ۹۸ پروژه کیفی در دست دارد که ۳۰ درصد از آن اجرا شده و مابقی آن نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.
شاهین به عنوان سدان ملی سایپا فروش خوبی را در بازار تجربه کرد اما همیشه به پیشرانه قدیمی و ضعیف آن انتقاد هایی وارد بود. این پیشرانه ضعیف حتی در نسخه اتوماتیک شاهین هم به کار برده شد و این انتقاد به شاهین CVT هم وارد بود. سایپا در نهایت تصمیم بر عرضه نسخه ای متفاوت از شاهین گرفت. شاهین پلاس با پیشرانه ای به روز تر و جعبه دنده AT توسط سایپا معرفی شد و بارها توسط سایپا در نمایشگاه های مختلف به نمایش در آمد. حالا در شرایط فروش جدید سایپا نام این خودرو را ببینیم و پیش پرداخت آن هم مشخص شده است

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]