دمای این استان به ۴۷ درجه رسید
دمای این استان به ۴۷ درجه رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تداوم روند افزایشی دما در این استان منجر به ثبت دمای ۴۷ درجه در سه شهر برازجان، خورموج و دیر شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، پیام مساعدی اظهار کرد: سایر شهرهای استان بوشهر نیز در ۲۴ ساعت گذشته دمای فراتر از ۴۰ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.
وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از اواخر وقت امروز تا روز دوشنبه با وزش باد شدید شمال غربی، سواحل استان مواج پیش‌بینی می‌شوند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از عصر دوشنبه با جنوبی‌شدن جریانات، از سرعت وزش باد نیز کاسته خواهد شد.
مساعدی ادامه داد: طی پنج روز آینده غبار محلی، در برخی ساعات روز وزش باد و همچنین احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای و خیزش گردوخاک در نواحی مستعد استان، پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌‎شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالبی شمال غربی گاهی غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ و فردا در سواحل گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، از اواخر وقت امشب در نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس ۲۴ تا ۴۸ گاهی ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از اواخر وقت امشب در نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۳۴، مد ساعت ۱۱:۰۸، جزردوم ساعت ۱۷:۵۷ خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]