چگونه هتل های ارزان و قیمت مناسب را در بدروم رزرو کنیم؟
چگونه هتل های ارزان و قیمت مناسب را در بدروم رزرو کنیم؟
هتل های بدروم در ساحل جنوب غربی ترکیه در دریای اژه قرار دارد. بدروم مجموعه‌ای از استراحتگاه‌های لوکس، رستوران های بین المللی، کلوپ‌های ساحلی سرگرم‌کننده و مراکز خرید عالی را در خود جای داده است. هتل ها و تفریحات زیادی برای لذت بردن از شهر ساحلی بدروم با قیمت مقرون به صرفه وجود دارد.

۱٫   عنوان اصلی محتوا: چگونه هتل های ارزان و قیمت مناسب را در بدروم رزرو کنیم؟
۱٫   کلمه کلیدی اصلی هتل های بدروم
۱٫   کلمه کلیدی مرتبط رزرو هتل های خارجی، مجموعه booking، رزرو هتل های بدروم
۱٫   خلاصه محتوا (۲۰ تا ۳۰ کلمه) در مورد انواع هتل های بدروم، بهترین زمان برای بازدید از این منطقه، نحوه رزرو هتل و برخی از هتل های این منطقه توضیح داده شده است.
۱٫   کد محتوا ۲۶۶۶۶۲

هتل های بدروم در ساحل جنوب غربی ترکیه در دریای اژه قرار دارد. بدروم مجموعه‌ای از استراحتگاه‌های لوکس، رستوران های بین المللی، کلوپ‌های ساحلی سرگرم‌کننده و مراکز خرید عالی را در خود جای داده است. هتل ها و تفریحات زیادی برای لذت بردن از شهر ساحلی بدروم با قیمت مقرون به صرفه وجود دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با زمان مناسب سفر و نحوه رزرو هتل های بدروم بیشتر آشنا شوید.

هتل های ساحلی بدروم

بهترین زمان برای بازدید از بدروم

تابستان بهترین زمان برای اقامت در هتل های بدروم است. ماه های جون، جولای و آگوست در بدروم فصول پربازدید محسوب می شوند. اگر چه که تابستان زمان ایده‌آلی برای بازدید از این منطقه است، اما هتل های بدروم در این ایام گران و رزرو کردن آن سخت است. البته اگر شلوغی و ازدحام را نمی پسندید، ما در مجموعه booking پیشنهاد می‌کنیم که ماه های می و سپتامبر را برای سفر در نظر بگیرید. پروازها به بدروم و قیمت هتل ها در این ماه ها بسیار ارزان تر است، بیشتر مکان های تفریحی باز هستند و آب و هوا عالی می باشد.

انواع نوع اقامتگاه های بدروم

مبلغ رزرو هتل های خارجی از مهمترین مواردی است که نقش به سزایی در تعیین هزینه های سفر دارد. البته در نظر داشته باشید که هزینه اقامت رابطه مستقیمی با نوع اقامتگاه مد نظر شما دارد. به طور کلی نرخ اقامتگاه های بدروم از زیاد به کم ترتیب زیر را دارد.

هتل های ساحلی

معمولا برا ی رزرو هتل های بدروم که در خط ساحل قرار گرفته اند باید هزینه بیشتری نسبت به سایر اقامتگاه ها پرداخت کنید. امکانات و تفریحات دریایی از برجسته ترین مزایای این هتل ها می باشد. البته هزینه های بالای اقامت که البته نرمال می باشد نیز از معایب هتل های ساحلی است.

هتل های بوتیک

هتل بوتیک های بدروم که ترکیبی از سنت و مدرنیته را شامل می شوند نیز قیمت های نسبتا بالایی دارند. البته اگر علاقه مند به تجربه حضور در مکان های سنتی اما با امکانات به روز هستید، هتل های بوتیک گزینه ایده آلی هستند.

هتل آپارتمان ها

اگر توجه به هزینه های اقامت از اولویت های سفر شما به شمار می رود، هتل آپارتمان های بدروم بهترین انتخاب هستند. محدود بودن امکانات موجود در هتل آپارتمان ها یکی از معایب آنها به حساب می آید، در حالیکه مناسب بودن قیمت آنها نقطه قوتشان می باشد.

اقامتگاه های بوم گردی

هتل های بدروم، اقامتگاه های بوم گردی را نیز شامل می شود. اگر عاشق تجربه موقعیت های خاص هستید، اقامتگاه های بوم گردی برای شما سراسر مزیت و جذابیت است. اما چنانچه علاقه ای به این سبک زندگی ندارید، تمام ویژگی های مثبت این نوع اقامتگاه ها برای شما چیزی جز عیب و نقص نخواهد بود.

هاستل ها

هاستل ها از جمله ارزانترین هتل های بدروم می باشند که بسیار مقرون به صرفه هستند. اگر به دنبال تجربه سفری به بدروم با کمترین هزینه ممکن برای اقامت خود هستید، هاستل ها بهترین گزینه هستند. شاید برای عده ای از افراد استفاده از امکانات اشتراکی سخت، دشوار و غیرقابل تحمل باشد، در این صورت هاستل ها مجموعه ای با معایب بسیار هستند. البته صرفه جویی در هزینه ها از مهمترین مزیت آنها به حساب می آید.

روش های رزرو هتل های بدروم

اگر در ماه‌های شلوغ تابستانی جون، جولای و آگوست از بدروم بازدید می‌کنید، حتما از قبل هتل های بدروم، کلوپ ساحلی و سایر تفریحات مورد نظر خود را رزرو کنید. طبیعتا رزرو هتل های بدروم در تابستان به سرعت تکمیل می‌شوند. البته سایت های آنلاین بسیاری هستند که از طریق آنها می توانید اقدام به رزرو هتل های بدروم کنید. مجموعه booking نیز با سابقه ای درخشان، متخصص در زمینه رزرو هتل های خارجی در اقصی نقاط دنیا می باشد.

روش های رزرو هتل های بدروم

هتل های بدروم

نکات برای یافتن هتل های ارزان

هتل های بدروم در ایام پرترافیک به بالاترین قیمت خود می رسند. بنابراین برای یافتن هتل های ارزان قیمت بدروم بهتر است به برخی از نکات زیر توجه کنید.

نکات برای یافتن هتل های ارزان

رزرو آنلاین هتل

  • حتما از قبل هتل خود را رزرو کنید.

رزرو کردن هتل از قبل به شما این فرصت را می دهد تا قیمت های مقطوع تری را برای اقامت خود پیدا کنید.

  • قیمت ها را در سایت های مختلف رزرو هتل بررسی کنید.

با بررسی قیمت هتل ها در سایت های مختلف می توانید بهترین قیمت ممکن و برجسته ترین هتل ها را با هم مقایسه و اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • تخفیف ها و پیشنهادات ویژه را در نظر بگیرید.

حتما تخفیف ها و پیشنهادات ویژه را بررسی کنید و از آنها غافل نشوید. پیشنهادات ویژه و تخفیف ها بهترین فرصت برای رزرو هتل های بدروم می باشد.

  • نظرات مسافران قبلی را بررسی کنید.

بهترین کار برای یافتن هتل های باکیفیت و مقرون به صرفه بررسی نظرات مسافران قبلی است. مسافران قبلی هتل ها به دلیل تجربه ای که از اقامت در هتل داشته اند، می توانند بهترین راهنما و مشاور برای شما باشند. هرگز از نظر مسافران قبلی هتل ها غافل نشوید.

معرفی هتل های ارزان در بدروم

قیمت هتل های بدروم به کیفیت خدمات و نوع هتل مربوطه دارد. فارغ از نوع هتل و امکانات آنها، برخی از هتل های ارزان قیمت هتل شامل موارد ذیل می شوند.

  • تورکبوکو

هتل تورکبوکو مجلل و در عین حال شیک، ساده و سرگرم‌کننده است.

  • هتل پلاک ۸۱ (No:81)

هتل No:81 در موقعیتی ایده آل در کنار ماکاکیزی، یک هتل ۵ ستاره بوتیک است. اتاق‌ها مدرن، تمیز و با چیدمان زیبا و کلوپ ساحلی عالی است. این هتل گزینه ای مقرون به صرفه به حساب می آید.

  • ماندارین اورینتال بدروم

بزرگترین ملک ماندارین شرقی در جهان، با مساحت بیش از ۱۵۰ هکتار در خلیجی باشکوه با کلوپ ساحلی درجه یک و رستوران های درجه یک است. ماندارین اورینتال اسکله مخصوص به خود را دارد.

  • هتل گالن (Galen Hotel & Beach)

هتل ساحلی مقرون به صرفه با صبحانه رایگان و پذیرش ۲۴/۷٫

  • هتل دیوان بدروم

هتل ساحلی، مقرون به صرفه، خدمات اسپا، ساحل خصوصی.

  • هتل فلام Flamm

هتل بوتیک ساحلی، تمیز، مدرن و مقرون به صرفه.

  • هتل هنر یالیکاواک بدروم

هتلی با قیمت متوسط ​​در یالیکاواک، ساحل خصوصی، اتاق‌های مدرن و چوبی.

  • هتل دوریا (Doria)

هتل ۵ ستاره با قیمت متوسط، نزدیک ساحل بدروم.

  • هتل سو

هتل مدیترانه ای مقرون به صرفه در مرکز شهر بدروم، نزدیک ترمینال فری بدروم.

  • هتل ال وینو

هتل مقرون به صرفه ای که در باغی با منظره دریا و شهر واقع شده است.

جمع بندی

هتل های بدروم شبیه به سنت بارتز یا سنت تروپز اما بسیار مقرون به صرفه تر است. غذا، نوشیدنی، کلوپ‌های ساحلی و خرید در هتل‌ های لوکس بدروم گران می باشد، اما هنوز هم ارزان‌تر از بسیاری از مقاصد لوکس هستند. اگر از مسیرهای گردشگری پرطرفدار خارج شوید و به مکان‌های محلی بروید، قیمت ها بسیار مقرون به صرفه است. هتل های بدروم بسیار مجلل‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و آرام‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. بدروم قطعا هر آنچه سنت بارتز و سنت تروپز دارند را دارد، اما بدون مبالغه بسیار جذابتر از آنها است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]