رکود اصلاح نقاط حادثه خیز در کشور شکسته شد
رکود اصلاح نقاط حادثه خیز در کشور شکسته شد

معاون راهداری سازمان راهداری گفت: در سال گذشته ۱۲ میلیون تن آسفالت در جاده‌های کشور انجام و ۷۲۵ نقطه حادثه خیز در راه‌های کشور رفع شد که یک رکورد در ۸سال گذشته بوده است.

به گزارش بازار، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری در برنامه چله خدمت شبکه خبر با بیان اینکه یکی از حوزه های خدماتی کشور حوزه راهداری است گفت: همواره راهداران در سراسر کشور اقدام به ارائه خدمت بی منت در جاده های سراسر کشور در سردترین و گرم ترین روزهای سال می کنند و در تلاش هستند شرایط بهتری را فراهم کنند.
وی افزود: رانندگان جاده های کشور هم به صورت شبانه روز فعالیت می کنند به طوری که سالانه ۲۰ تا ۳۰ نفر راهدار جان خود را از دست می دهند و در هفته گذشته سه راهدار در یکی شهرستان استان فارس در حین خدمت رسانی به رانندگان در جاده جان خود را از دست دادند.
اکبری افزود: سازمان راهداری با راه اندازی سامانه ۱۴۱ و برقراری تماس مردمی و ثبت شکایت ارائه خدمات امداد جاده ای فعالیت کرده و در قالب پویش جدید خدمات خود را گسترش داده اند .
معاون سازمان راهداری بیان کرد: در حوزه نوروز و اربعین هم سازمان راهداری پویش چشم به راهیم را ایجاد کرد که‌ نماد خدمت رسانی بوده و با ایجاد شبکه از همیاران مردمی و طرح واکنش سریع اقدامات سریع، موثر و با کیفیت را ایجاد کرد.
اکبری بیان کرد: سازمان راهداری نهضت بهسازی راه های کشور را ایجاد کرده به طوری که در سال گذشته ۱۲ میلیون تن آسفالت در جاده های کشور اجرا کرده ایم که بیشترین عدد در ۵ سال گذشته بوده است .
وی همچنین از ایمن سازی نقاط حادثه خیز در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: در طول یک سال گذشته ۵جلسه با آقای رئیسی شهید برگزار کرده ایم و در راستای کاهش تصادفات جاده ای ۷۲۵ نقطه حادثه خیز را رفع کرده ایم و در تلاش هستیم که امسال در اصلاح نقاط حادثه خیر رکورد سال گذشته را بشکنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]