۱۱۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز زنجان هزینه شد
۱۱۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز زنجان هزینه شد

زنجان- مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ نقطه پرحادثه استان رفع شده است، گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی این نقاط هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اصغر اسماعیلی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، به شناسایی مناطق مستعد حادثه استان اشاره کرد و گفت: پس از این کار، نسبت به رفع این نقاط با هدف کاهش تصادفات اقدام شده و اهتمام مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت اصلاح این نقاط در تمامی شهرستان‌های استان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ نقطه پرحادثه رفع شده است، ابراز داشت: ۷ نقطه مصوب کشوری و ۱۱ نقطه پرتصادف و مستعد تصادف نیز از پروژه‌های ابلاغی سازمان با۰ ۱۱ میلیارد تومان اعتبار رفع و اصلاح شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: اجرای ۶۸۰۰ کیلومتر خط‌کشی با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان، همچنین خط‌کشی سرد، تعمیر و نصب گاردریل، احداث روشنایی طولی، تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، علائم اخطاری و انتظامی و مسیر نما از دیگر اقدامات این دولت در حوزه توسعه ایمنی راه‌ها است.
اسماعیلی تاکید کرد: اجرای ارتقای ایمنی آزادراه زنجان – قزوین از دیگر اقدامات صورت گرفته و بر این اساس، اعتبار هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بوده و مسیرهای رفت و برگشت این اتوبان به طول ۱۰۴ کیلومتر جدا سازی شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]