مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام حل شود
مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام حل شود

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما در ایلام باید حل شود.

فریدون همتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های راه و شهرسازی استان و اشاره به وجود پایانه مرزی مهران و مرزهای مشترک با عراق، استان ایلام را مستعد تبدیل شدن به هاب ارتباطی غرب کشور دانست.
وی افزود: خواستار اقدام سریع مجموعه راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه در جهت تسهیل تردد زوار اربعین و جذب سرمایه‌گذاری در استان هستیم.
نماینده مردم ایلام در مجلس همچنین بر ضرورت حذف موانع و نقاط حادثه‌خیز، تکمیل تونل‌ها، ایمن‌سازی نقاط رانشی، چهاربانده کردن جاده‌ها و افزایش کیفیت آسفالت تأکید کرد.
همتی با اشاره به مشکل کمبود بلیط اتوبوس و هواپیما بر لزوم برنامه‌ریزی برای مدیریت بهتر اتوبوس‌ها و تسهیل تردد مسافران تأکید نمود.
وی تصریح کرد:طبق گزارش مدیران فرودگاه و راهداری، ۸۰ درصد از ظرفیت حمل و نقل توسط مسافرین سایر استان‌ها و کشورهای همسایه تکمیل می‌شود.
نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: مردم استان در اولویت تهیه بلیط اتوبوس و هواپیما باشند.
همتی بر ادامه تسهیلات ساخت مسکن روستایی و نظارت کافی بر ساخت مسکن توسط اداره بنیاد مسکن تأکید کرد و هشدار داد که دستگاه‌های نظارتی نباید مسیر خانه‌دار شدن روستاییان را دشوار کنند.
وی مدیران اداره کل راه و شهرسازی را به تحول‌آفرینی در ساخت شهرک‌های توریستی و ویلایی و تجهیز هتل‌های چندستاره و شهربازی تشویق کرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس همچنین پیگیری تأمین اعتبار پروژه‌های زیر مجموعه اداره راه‌ و شهرسازی را از برنامه‌های خود دانست و خواستار ارائه ایده‌ها و طرح‌های مطالعاتی مدیران برای توسعه استان شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]