قیمت جدید طلا و سکه با توجه به تعطیلی بازار | جدول ۲۳ تیر
قیمت جدید طلا و سکه با توجه به تعطیلی بازار | جدول ۲۳ تیر

در تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳، هر عدد سکه تمام بهار آزادی با طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

امروز، در تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳، در بازار آزاد تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین، هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ ۳ میلیون و ۳۷۴ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به جدول زیر مراجعه کنید؛

محصول 
نرخ

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی)
۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

سکه تمام طرح قدیم
۳۷ میلیون تومان 

نیم سکه بهار آزادی
۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی
۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان 

سکه یک گرمی
۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان 

طلای ۱۸ عیار
۳ میلیون و ۳۷۴ هزار تومان

طلای ۲۴ عیار
۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان 

روز پنجشنبه نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی یک هفته‌ای بازار طلای تهران بمناسبت سوگواری ایام محرم مطابق سال‌های گذشته خبر داد. پیگیری خبرنگار تجارت‌نیوز حاکی از این بود که بازار طلا در بازار تهران از روز شنبه ۲۳ تیر تا پنجشنبه ۲۸ تیر تعطیل است و سایر مراکز و فروشگاه‌های عرضه طلا در پایتخت و شهرستا‌ها فعال هستند.

یکی از فعالین بازار طلا در این خصوص گفت: «رسم تعطیلی بازار طلا در تهران از دوران قاجار وجود دارد و از دو روز مانده به روز تاسوعا تا سوم امام این تعطیلی برقرار است.» به گفته این فعال صنفی، سایر مراکز و فروشگاه‌ها و مغازه‌های خرید و فروش طلا در تهران و شهرستان‌ها باز هست و کشف قیمت طلا و سکه نیز مطابق روزهای گذشته انجام می‌شود.»

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار گسترش نیوز گفت: در هفته جاری کارگروهی تشکیل شد همراه با روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر اصفهان، تبریز و اعضای هیات مدیره سایر استان‌ها در حضور رئیس اتاق اصناف تهران در محل این سازمان و  به بیان مشکلات و چالش‌های صنف طلا و جواهر پرداختیم. در این جلسه که بیش از ۳ ساعت طول کشید پیرامون مسائل مختلفی صحبت شد و البته به پیشنهادات و اتتقادات درباره سامانه جامع تجارت نیز پرداختیم. یک گزارش عملکرد در بازه زمانی بعد از عید و قبل از عید ارائه دادیم که چه اقداماتی صورت گرفته است و چه برنامه هایی در پیش داریم.

وی افزود: سامانه جامع تجارت قبل از این نیز ایراداتی به آن وارد بود و بسیاری از همکاران ما قادر به استفاده از آن نبودند و طی جلساتی پیشنهادات با حضور مسئولان وزارت صمت بررسی شد اما کماکان ایرادات باقی مانده است و باعث ایجاد نگرانی هایی در بین همکاران صنف ما شده است. بعد از حدود ۲ ماه هنوز ثبت نام ها به صورت کامل انجام نشده است و طبق آمار حدود ۵ درصد بیشتر نتوانستند در این سامانه ثبت نام کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]