قیمت طلا و سکه شنبه ۱۷ شهریور | از حراج سکه چه خبر؟
قیمت طلا و سکه شنبه ۱۷ شهریور | از حراج سکه چه خبر؟

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید به ۴۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام گردید.

امروز شنبه ۱۷ شهریور، تا زمان تنظیم این خبر و بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

​قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۳ میلیون و ۳۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۴۵۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۶۳۶ هزار

قیمت-طلا

 پیش بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

 قیمت طلا و سکه پس از اتمام تعطیلی‌ها در کشور و نیمه‌تعطیل بودن بازار طلا و سکه،‌امروز آرایش نزولی به خود گرفت. بر اساس اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، طلای ۱۸ عیار امروز، ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ و تا لحظه انتشار این گزارش، در هفته جدید کار خود را با کاهش قیمت آغاز کرد و به سه میلیون و ۶۱۷ هزار ۳۰۰ تومان رسید. طلای ۲۴ عیار هم ریزش قیمت‌ را تجربه کرد و در نرخ چهار میلیون و ۸۲۲ هزار تومان به بازار عرضه شد.

برگزاری حراج سکه در مرکز مبادله ایران

شانزدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله طلا و ارز ایران امروز، شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲ تا ۱۵ برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز مبادله طلا و ارز ایران، این حراج از طریق سامانه معاملات مرکز مرکز مبادله طلا و ارز ایران به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی است.

مرکز مبادله ایران در اطلاعیه‌ای آورده است که حداکثر حجم سفارش برای هر متقاضی در مجموع پنج قطعه سکه است، به طوری که می‌توان پنج قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم سکه یا پنج قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از پنج قطعه باشد.


منبع:

همشهری آنلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]