جهش ناگهانی قیمت سکه | بازار شوکه شد!
جهش ناگهانی قیمت سکه | بازار شوکه شد!

وضعیت بازارهای پولی و مالی امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ را در این گزارش مشاهده می کنید.

بازار بورس امروز به روند صعودی روز گذشته خود ادامه داد. همچنین، قیمت سکه با جهش ناگهانی به مرز ۴۴ میلیون تومان رسید و قیمت دلار نیز در محدوده ۵۹ هزار تومان نوسان داشت.در این گزارش نگاهی به بازار بورس، طلا، سکه، ارز، ارز دیجیتال، خودرو و مسکن در ایران داریم.

وضعیت بازار بورس در روز معارفه صیدی

در تاریخ ۲۷ شهریور، پس از چند روز متوالی کاهش، بازار بورس بالاخره شاهد افزایش شاخص کل بود و نقشه بازار به رنگ سبز درآمد. در این روز، افزایش نسبی در شاخص کل و قیمت سهام مشاهده شد که منجر به سبز شدن بسیاری از نمادهای بورسی گردید.

نقشه-بازار

 

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایشی شد تا با رشد ۶۰۹۵ واحدی به ۶۸۲ هزار و ۶۵۵ واحدی رضایت دهد. در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با صعود بالای ۱۶ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۶۷,۷۳۴.۰۰۴.۴۸۶ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۷۰,۲۲۱.۹۶۲ میلیارد ریال و حجم معاملات ۱۰.۹۱۱ میلیارد سهم است.
 
بازار نقدی
نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وسپهر، آریا، زاگرس، خاور، بپاس، مادیرا و فرابورس هستند.

قیمت دلار و انواع ارز امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

در این گزارش، قیمت‌ های مختلف ارز را رصد و گردآوری کرده‌ایم. هدف ما آگاه‌ سازی شما از آخرین نرخ‌ ها و ارائه اطلاعات دقیق درباره تغییرات بازار ارز است. با ما همراه باشید تا جدیدترین قیمت‌ ها را بررسی کنیم.

ارز(7)

 

قیمت طلا ۱۸ عیار و سکه در ۲۷ شهریور

قیمت طلا و انواع سکه در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد. امروز سه‌شنبه، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار به ۳ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت هر سکه امامی به ۴۳ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و قیمت هر سکه بهار آزادی به ۳۸ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان رسیده است. علاوه بر این، امروز ۱۵ سپتامبر، قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی به ۲۵۸۲ دلار افزایش یافته که نشان‌دهنده روند صعودی نسبت به نرخ روز گذشته است.

قیمت-طلا-سکه

قیمت خودرو ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ قیمت خودرو در بازار مشخص شد.طبق این اعلام قیمت روند در بازار خودرو تقربا صعودی بوده است ودر بین محصولات داخلی و وارداتی روند قیمت ها در نوسان بوده اند.این در حالی است که عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد در شبکه مجازی ایکس خود نوشت دولت با واردات خودرو موافقت کرده است و انتظار می رود در ماه های آتی بازار شکل رقابتی به خود بگیرد.

خودروهای داخلی

خودرو داخلی (7)

 

خودروهای خارجی

خودرو وادراتی (7)

 

آخرین قیمت بیت کوین در بازار ارز دیجیتال مشخص شد

بازار ارز دیجیتال در آخر هفته با نوساناتی مواجه شدند و بیت‌کوین (BTC) رشد موقت ۶ درصدی را نشان داد اما دوباره وارد روند نزولی شد و نتوانست سطوحی مشابه آنچه در اواسط ماه آگوست مشاهده شد را حفظ کند.

بازار_ارزدیجیتال

 

قیمت جدید مسکن در تهران

کماکان رکود محسوسی بر بازار مسکن حکمفرماست و حجم معاملات در پایین ترین سطح خود طی هفته های اخیر قرار دارد. نرخ خانه دستخوش تغییر خاصی نشده و ثبات نسبی در بازار وجود دارد. در این گزارش می توانید آخرین قیمت آپارتمان های نوساز در تهران را مشاهده کنید.

بهای-مسکن

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]