قیمت در بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۱۰ میلیونی پرطرفدارهای داخلی + جدول قیمت
قیمت در بازار خودرو کاهشی شد؛ افت ۱۰ میلیونی پرطرفدارهای داخلی + جدول قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی امروز در بازار شکل کاهشی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کاهشی ۱۰ میلیونی برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

به گزارش اکوایران؛ ارزیابی بازار نشان می‌دهد محصولات ایران خودرو و سایپا، برخلاف هفته گذشته که شکل نوسانی داشتند، در اولین روز هفته جاری به کاهش و ثبات قیمت متمایل بودند. کاهشی شدن نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت پرطرفدارهای داخلی را به آن نسبت می‌دهند. دلار امروز وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد و با این شرایط بازار خودرو را از تکاپو انداخت.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز سه خودرو «شاهینG»، «هایماS7» و «دنا پلاس توربو اتومات» بیشترین افت قیمت را داشته‌اند. از سوی دیگر امروز «تارا اتوماتV2» هم افتی هفت میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتومات» یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته افتی ۱۰ میلیون تومانی داشت. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک» هم بدون تغییر در بازار ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومانی شد و در بازه زمانی مورد بررسی افتی ۱۰ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر در میان ایران خودرویی‌ها «تارا V2 اتومات» امروز ۹۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی هفت میلیونی را تجربه کرد و «رانا پلاس» هم ۶۳۳ میلیون تومان در بازار قیمت خورد و افت پنج میلیونی داشت. از سوی دیگر، در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» هم در بازار با افت پنج میلیونی، ۸۵۰ میلیون قیمت خورد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۷۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی ۱۰ میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۵۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی سه میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک دنده‌ایS» هم بدون تغییر در بازار ۴۴۰ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۴۴ میلیون تومان قیمت‌ خورد و کاهش سه میلیون تومانی در بازار داشت. «اطلس» خودرو جدید سایپا هم بدون تغییر در بازار امروز ۵۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]