چسبندگی قیمت در بازار خودرو + جدول
چسبندگی قیمت در بازار خودرو + جدول

اکوایران: بازار خودرو وارد سومین روز بدون تغییر خود شد. بررسی بازار نشان می‌دهد امروز هم پرطرفدارهای داخلی و مونتاژی ثبات قیمت داشتند.

به گزارش اکوایران، نبود خریدار و فروشنده در بازار عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو ثبات قیمت را به آن نسبت می‌دهند. ثبات قیمت خودرو از آخرین روزهای هفته جاری رقم خورد و در این مدت بازار شاهد رکود کامل بود. علاوه بر نبود تقاضا در بازار انتخابات پیش رو دیگر دلایلی است که موجب شده تا پرطرفدارهای داخلی و مونتاژی شکل ثابت به خود گیرند. از سوی دیگر امروز شاهد ثبات نرخ دلار هم بودیم که این عامل هم در تثبت نرخ قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی اثرگذار بوده است. 

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز ۹۹۰ میلیون  قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو ۲۰۷ اتوماتیک» هم ۸۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییری نداشت. «هایما S7» هم یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۶۱۸ میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» هم امروز ترمز کشید و  ۸۳۵ میلیون تومانی ماند.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار ۷۲۰ میلیون تومانی ماند. خانواده کوییک هم امروز   بدون تغییر بودند، با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۴۴۱ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم ۴۲۰ میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۹ میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم بدون تغییر در بازار ۵۷۵ میلیون تومانی ماند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]