ایران خودرو لشکری از این محصول خود را روانه بازار می کند / خریداران این خودرو خوشحال شدند
ایران خودرو لشکری از این محصول خود را روانه بازار می کند / خریداران این خودرو خوشحال شدند

اکو ایران : ایران خودرو به صورت یک جا به متقاضیان سورن بنزینی با موعد تحویل بهار، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ پیام داد.

به گزارش اکو ایران، متقاضیان سورن بنزینی که سال گذشته در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نام نویسی کردند و موعد تحویل خودروی دلخواه آنها بهار، تابستان و پاییز امسال تعیین شده بود از سوی ایران خودرو سوپرایز شدند.

آن طور که ایران خودرویی ها اعلام کردند متقاضیان سورن بنزینی که بازه زمانی تحویل آنها بهار تا پاییز ۱۴۰۳ مشخص شده بود و از ایران خودرو پیامک دریافت کرده اند می توانند با واریز وجه به حساب های اعلامی این خودروساز نسبت به تحویل گرفتن خودرو طی ۹۰ روزکاری اقدام کنند.

مشخص نیست چرا ایران خودرویی ها نسبت به واگذاری سورن بنزینی تعلل کردند که مجبور شدند طی یک اطلاعیه برای ثبت نام کنندگان این محصول که پیش تر موعد تحویل خودروی آنها بهار تا پاییز سال جاری اعلام شده بود، اقدام کنند.

سورن بنزینی یکی از کاندیدهای جایگزینی پژو پارس محسوب می شد و مدیران فروش ایران خودرو این محصول را به عنوان خودروی جایگزین به مشتریان پژو پارس پیشنهاد می دادند. با توجه به پیشنهاد جایگزینی سورن بنزینی به جای پژو پارس بعید به نظر می رسد ایران خودرویی ها چالش جدی در مسیر تولید این خودرو داشته باشند. بنابراین تنها دلیلی که می توان برای تعلل آبی های جاده مخصوص در مسیر فروش سورن بنزینی متصور بود تلاش مدیران ایران خودرو برای کسب مجوز افزایش قیمت جدید از وزارت صمت است.

به نظر می رسد ایران خودرویی ها فیتیله واگذاری سورن بنزینی را پایین کشیده بودند تا بتوانند این خودرو را بعد از دریافت مجوز افزایش قیمت به ثبت نام کنندگان تحویل دهند.

اما مقاومت مدیران صمت دولت سیزدهم باعث شد تا ایران خودرویی ها مجبور شوند از ایده خود کوتاه بیایند و لشکری از سورن بنزینی را روانه بازار کنند تا علاوه بر ثبت نام کنندگان برای این خودرو، پیامی هم به برای بازار سورن مخابره کنند.

پیش بینی می شود واگذاری سورن بنزینی قیمت این خودرو را در بازار تحت تاثیر قرار دهد.

متقاضیانی که قصد تحویل ۹۰ روزه این خودرو را دارند باید نسبت به واریز حدود ۴۷۰ میلیون تومان به حساب ایران خودرو اقدام کنند.

آبی های جاده مخصصو با پیش پرداختی حدود ۲۳۵ میلیون تومان نیز این محصول را برای ثبت نام کنندگانی که مشمول این بخشنامه می شوند، پیش فروش می کنند. موعد تحویل سورن های بنزینی پیش فروش شده نیز بهمن و اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است. البته متقاضیان پیش خرید دقت کنند الیاقی قیمت به قیمت روز از آنها دریافت شده سپس خودروی خریداری شده به آنها تحویل داده می شود.             

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]