هایما خلاف بازار هم‌چنان افزایشی + جدول قیمت
هایما خلاف بازار هم‌چنان افزایشی + جدول قیمت

اکوایران: بررسی بازار امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ نشان‌ می‌دهد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی با نوسان همراه بوده است.

به گزارش اکوایران، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد هرچند بازار حال و هوای کاهشی داشته است، اما برخی از خودروها خلاف جهت بازار حرکت کرده و افزایش قیمت را تجربه کردند و برخی دیگر نیز ثبات قیمت داشتند.

 کاهشی شدن بازار خودرو در حالی امروز شکل گرفت که قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی روزگذشته افزایش قیمت داشتند، روندی که امروز تغییر کرد. به گفته فعالان بازار خودرو دلیل رشد قیمت روز گذشته جو روانی بود که در بازار به دلیل تنش‌های در منطقه به وجود آمده بود که این روند امروز تغییر کرد.

از سوی دیگر امروز نرخ دلار و بازارهای موازی هم امروز شکل کاهشی داشتند که به گفته فعالان بازار این افت نیز بر بازار خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته امروز «هایما S7پلاس» در بازار رشدی ۱۰ میلیون تومانی داشت و در مقابل «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» در بازار افتی ۸ میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس ۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار امروز ۹۲۸ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۲ میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژوi  ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» هم ۸۹۱ میلیون تومان قیمت خوردو کاهش ۸ میلیون تومانی داشت. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7پلاس» اما خلاف جهت بازار حرکت کرد و رشد ۱۰ میلیونی در بازار داشت و یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۲۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۲ میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم امروز و ۸۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۲ میلیون تومانی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۵ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد تغییر قیمت نداشت و ترمز رشد قیمت «کوییک‌R اتومات» هم کشیده شد و در بازار افتی ۲ میلیون تومان داشت و این خودرو ۵۵۸ میلیون تومان قیمت خورد. اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۸ میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۷ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد و افت ۴ میلیون تومانی داشت. بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد «اطلس» هم در بازار امروز  ۵۳۵ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۵ میلیونی داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]