چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 156499
  • 18 سپتامبر 2024 - 0:36
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت

بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت
بازار خودرو از خواب بیدار نشد/ حرکت خلاف جهت تارا و ۲۰۷ + جدول قیمت

اکوایران: خودروهای داخلی و مونتاژی امروز هم کمترین تغییر قیمت را داشتند و برای سومین روز پیاپی شاهد آرامش در این بازار بودیم.

به گزارش اکوایران؛‌ رصد بازار نشان می‌دهد سایپایی‌ها امروز در بازار هیچ تغییر قیمتی نداشتند و موضع خود را حفظ کردند، اما ایران خودرویی‌ها نوسان اندک قیمتی داشتند.

بازار خودرو از یکشنبه هفته جاری (سه روز پیش) روند آرام‌ به خود گرفت و نوسان قیمتی خودروها کاهش یافت و با این شرایط شاهد آرامش در بازار بودیم. این آرامش در حالی شکل گرفت که دلار امروز روند نوسانی داشت و در حالی که روز را با ثبات آغاز کرده بود، اما در نیمه روز کمی افزایش قیمت به خود گرفت. از سوی دیگر بازار طلا و سکه هم امروز رشد قیمت داشتند، با این وجود داخلی‌ها و مونتاژی‌ها آرامش را انتخاب کردند و کمترین نوسان را داشتند. بطوریکه در میان خودروهای داخلی و مونتاژی مورد بررسی امروز تنها دو خودرو تغییر قیمت داشتند.  

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «تارا اتوماتV2» کاهشی ۸ میلیونی داشت و در مقابل «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» با افزایش ۵ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژوi 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» با افزایش ۵ میلیونی در بازار ۸۶۵ میلیون تومان شد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» کاهش ۸ میلیونی داشت و در بازار ۸۸۰ میلیون تومان قیمت خورد. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۶ میلیون تومانی ماند و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بدون تغییر ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.   

اکو 27

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۵ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» هم در بازار ۵۳۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۳ میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اکوایران بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۲ میلیون تومانی ماند و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اکووو 27

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی 17 سپتامبر 2024

جدیدترین خبر از واردات خودروهای دست دوم / برنامه وزارت صمت برای ورود خودروهای کارکرده خارجی

اکو ایران : وزیر صمت از برنامه این وزارت برای واردات خودرو خبر داد.

واکنش دفتر معاون اول رئیس‌جمهور درباره خبر «‌افزایش قیمت خودرو» 17 سپتامبر 2024

واکنش دفتر معاون اول رئیس‌جمهور درباره خبر «‌افزایش قیمت خودرو»

در پی انتشار خبری با عنوان «عارف قیمت های جدید خودرو را تایید کرد» از سوی خبرگزاری مهر، معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی را جهت اطلاع افکار عمومی منتشر کرد.

واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت 17 سپتامبر 2024

واکنش به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو / بازار خودرو سرگیجه گرفت

اکو ایران : خبر موافقت معاون اول رییس جمهور با افزایش قیمت کارخانه ای خودرو تکذیب شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم بانک اقتصاد منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.