وضعیت بازار مسکن در شرق پایتخت؛ کاهش قیمت‌ها هم جواب نداد
وضعیت بازار مسکن در شرق پایتخت؛ کاهش قیمت‌ها هم جواب نداد

اکوایران: برخی از مشاوران املاک در شرق پایتخت می گویند: هم‌اکنون رکود بیشتر شده و کسی رغبت به معامله ندارد و به اصطلاح فایل‌ها دپویی شدند.

به گزارش اکوایران، واسطه‌گران ملکی در رابطه با تعداد فروشندگان و وضعیت معاملات مسکن می‌گویند: هم‌اکنون رکود بیشتر شده و کسی رغبت به معامله ندارد و به اصطلاح فایل‌ها دپویی شدند.

یک واسطه‌گر ملکی در محله تهرانپارس به اکوایران می‌گوید: پس از کاهش قیمت دلار، برخی از مالکان قیمت ملک خود را کاهش داده‌اند.

به گفته وی تعداد معاملات ملکی نیز کاهش یافته است و وضعیت در حالت رکود قرار دارد؛ متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در این محله حدود ۱۲۰ میلیون تومان است. در برخی نقاط که طرفدار کمتری دارد به ازای هرمترمربع ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و در نقاطی که طرفدار بیشتری دارد، بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان تعیین می‌شود.

آپارتمانی ۶۰ متری و ۲۰ سال ساخت در تهرانپارس غربی، ۴ میلیارد تومان و  در محله تهرانپارس شرقی، واحدی ۵۷ متری و ۱۷ سال ساخت، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین واحدی با ۱۲۸ مترمربع زیربنا و ۴ سال ساخت، ۱۴ میلیارد تومان و واحدی دیگر با ۱۲۳ مترمربع زیربنا و ۱ سال ساخت، ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]