زاکانی به جای پاسخ وعده داد؛ شهردار تهران درانتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند؟
زاکانی به جای پاسخ وعده داد؛ شهردار تهران درانتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند؟

اکوایران :‌شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند گفت: برنامه حال حاضر من رسیدگی به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران است.

  علیرضا زاکانی، شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا در  انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند گفت: برنامه حال حاضر من رسیدگی به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تهران است و برای پاسخ به این سوال باید بر سر آن پروژه بیایید تا جوابم را به شما بگویم.

وی در ادامه درباره ادامه کارهای دولت و شهرداری در نبود ابراهیم رئیسی گفت: فقدان شهید آیت الله رئیسی قابل جبران نیست. ایشان یک شخصیت بزرگ اجرایی بودند اما راه ایشان ادامه‌دار است. این ماه دو پروژه بزرگ همکاری میان شهرداری تهران و دولت اتفاق می‌افتد.  یکی از آن‌ها ساخت ۲۰۰ هزار واحد و دیگری آغاز توزیع جریان ارائه خدمت در حوزه معیشت مردم بوده است که با تاکید آقای رئیس جمهور و انعقاد قرارداد میان شهرداری تهران و وزارت جهاد و کشاورزی انجام شده است.

زاکانی در پایان یادآور شد: بنابراین پس از شهادت آیت الله رئیسی نه تنها کارها عقب نماند بلکه با قدرت در جریان است و امیدواریم اقداماتمان روح این شهید عزیر و سعید را شاد کند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]